کد خبر : 1870615 | 26 بهمن 1401 ساعت 17:43 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت گلاره به میادین؛

داور جام جهانی قاضی دیدار حساس زنان!

گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.

داور جام جهانی قاضی دیدار حساس زنان!

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، روز جمعه 28 بهمن ماه با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار هفته، تیم‌های پالایش نفت آبادان و پیکان که به ترتیب با 41 و 39 امتیاز در رتبه اول و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نکته قابل توجه در خصوص این دیدار حساس، قضاوت گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران در این دیدار است که نشان از حساسیت بیش از حد این دیدار دارد. ناظمی که پیش از این در فصل جاری در هیچ مسابقه‌ای در سوپرلیگ فوتسال زنان قصاوت نکرده بود، در اولین قضاوت فصل، عهده دار قضاوت این مسابقه بسیار حساس خواهد بود. گفتنی است که؛ به جز گلاره ناظمی که داور اول این دیدار است، الهام مبارکی نیز به عنوان داور دوم در کنار ناظمی خواهد بود.

قابل ذکر است که این دیدار حساس و نفس‌گیر، روز جمعه 28 بهمن از ساعت 11 در سالن قیانوری تهران برگزار می‌شود، به طور مستقیم از طریق پلتفرم آنتن پخش خواهد شد و شما مخاطبین مسابقات فوتسال زنان می‌توانید تماشاگر این دیدار باشید.

1802198

دیدگاه‌ها