کد خبر : 1870772 | 27 بهمن 1401 ساعت 20:00 | 20.6K بازدید | 7 دیدگاه

نیاز به تغییر نیست، سیلوا می‌رسد

ریکاردو ساپینتودر بازی با ملوان دست به تغییر در ترکیب خط دفاعی تیمش نمی‌زند و به نظر می‌رسد یک بار دیگر عارف غلامی و رافائل سیلوا در کنار هم بازی خواهند کرد.

نیاز به تغییر نیست، سیلوا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در مصاف استقلال – پیکان که با نتیجه دو بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید، یکی از تعویض‌های عجیب ریکاردو ساپینتو تعویض رافائل سیلوا بود و با توجه به مصدومیت محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی به قلب خط دفاعی رفت و در کنار عارف غلامی بازی کرد. پیش‌بینی می‌شد این تعویض به خاطر پاس اشتباهی بود که رافائل سیلوا به بازیکن تیم حریف داد و برای پیکان موقعیت گل به وجود آورد، آن هم در شرایطی که بازی یک بر صفر به سود استقلال بود و ممکن بود با این اشتباه بازی یک – یک شود. اما در پایان بازی و در کنفرانس خبری سرمربی تیم استقلال گفت مدافع برزیلی تیمش را به خاطر احساس درد و جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی‌اش تعویض کرد.

رافائل سیلوا امروز در تمرین استقلال پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد ونشان داد با مشکل مصدومیت مواجه نیست و می‌تواند استقلال را در دیدار با ملوان همراهی کند. مسابقه‌ای که در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و روز دوشنبه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها