کد خبر : 1870775 | 27 بهمن 1401 ساعت 20:37 | 28.4K بازدید | 24 دیدگاه

کاتاتو در سپاهان روی دور می‌افتد (عکس)

ایگور کاتاتو، خرید زمستانی ژوزه مورایس، در آخرین پیروزی طلایی‌پوشان نقش پررنگی ایفا کرد.

کاتاتو در سپاهان روی دور می‌افتد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با خروج رناتو داسیلویرای برزیلی فضا برای جذب یک بازیکن دیگر در نیم فصل دوم برای مورایس فراهم شد و این مربی پرتغالی جای خالی تیمش را برخلاف پنجره تابستانی این بار به جذب یک بازیکن تهاجمی اختصاص داد.
کاتاتو در مصاف با گل‌گهر در هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر بلافاصله پس از امضای قرارداد فرصت بازی پیدا کرد و اگر بدشانس نبود، احتمالا اولین گل خود را هم در این مسابقه به ثمر می‌رساند.
این وینگر برزیلی در اهواز نیز به دلیل مصدومیت فرناندز خیلی زود و از دقیقه 30 بازی کرد ولی در روزی که شاگردان مورایس تمام تمرکزشان روی دفاع و سپس استفاده از ضدحملات بود، این بازیکن هم چندان فرصت خودنمایی پیدا نکرد.

1802469

با این حال، کاتاتو در دربی اصفهان توانایی‌های خود را به رخ کشید و اگرچه در نیمه اول سپاهان هر چه زد به در بسته خورد، ولی با ورود این وینگر 27 ساله شرایط تغییر کرد. کاتاتو اولین موقعیت سپاهان را در نیمه دوم روی دروازه ذوب‌آهن با یک شوت ایجاد کرد که ضربه او با واکنش فرعباسی به جایی نرسید. در ادامه سپاهان با گل شهریار مغانلو روی ارسال زکی‌پور پیش افتاد، اما چند دقیقه بعد این شوت کاتاتو بود که در میانه راه پس از برخورد به مدافعین تیم حریف منحرف شد و در موقعیت خوبی در اختیار فرشاد احمدزاده قرار گرفت تا گل دوم سپاهانی‌ها هم به ثمر برسد.
ایگور کاتاتو که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در برزیل سپری کرده، انگیزه بالایی برای درخشش در ترکیب سپاهان دارد و باید دید در ادامه مسابقات حساس این فصل سپاهان چه عملکردی خواهد داشت و چه زمانی به گل خواهد رسید. اما با توجه به عملکرد این بازیکن در سه مسابقه ابتدایی با سپاهانی‌ها به نظر نمی‌رسد انتظار هواداران اصفهانی برای دیدن اولین گل این هافبک مهاجم برزیلی خیلی طول بکشد.

1802470

دیدگاه‌ها