کد خبر : 1870784 | 27 بهمن 1401 ساعت 22:18 | 21.6K بازدید | 21 دیدگاه

نگرانی بارسا برای ستاره جوان: پدری مصدوم شد (عکس)

مصدومیت پدری، ستاره جوان بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.

نگرانی بارسا برای ستاره جوان: پدری مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در خانه خود نوکمپ به دیدار منچستریونایتد رفته است. دیدار رفت جدال دو تیم در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی لیگ اروپا در حال انجام است و بلوگرانا امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی از این بازی با پیروزی خارج شود.

اما در اواخر نیمه اول و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد ضربه قابل توجهی به بارسا وارد شد و شاگردان ژاوی یکی از ستاره‌های مهم خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

گاوی، جوان اول بارسا، در این مسابقه از ابتدا به عنوان وینگر راست وارد زمین شده بود تا در کنار لواندوفسکی وظایف تهاجمی را به عهده بگیرد.

1802499
1802500

در حالی که 41 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود پدری ناگهان پای خود را گرفت و به زمین افتاد. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد او به شدت درد می‌کشد.

1802501

در حالی که ورزشگاه نوکمپ با نگرانی ماجرا را دنبال می‌کرد و نگران پدری بود او در نهایت نتوانست به بازی ادامه بدهد و با ناراحتی زمین را ترک کرد و روی نیمکت نشست. سرخی روبرتو به دستور ژاوی وارد زمین شد تا جای خالی او را پر کند. بارسا احتمالاً مجبور خواهد شد در نیمه دوم با آرایش تیمی متفاوتی وارد زمین شود.

دیدگاه‌ها