کد خبر : 1870791 | 27 بهمن 1401 ساعت 23:44 | 45.7K بازدید | 18 دیدگاه

مصدومیت 3 تا 4 هفته‌ای ستاره جوان بارسا

پدری بازی برگشت یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست داد

پدری، ستاره جوان بارسا، که در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد مصدوم شد 3 تا 4 هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار برگشت مقابل یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.

پدری بازی برگشت یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول دیدار امشب بارسلونا و منچستریونایتد در حالی که 40 دقیقه از شروع بازی می‌گذشت و دو تیم 0-0 مساوی بودند پدری، ستاره جوان بارسا، از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرده و مجبور شد زمین را ترک کند.

پدری که عضله چهارسر پای راست خود را گرفته بود و مشخص بود احساس درد شدید دارد در نهایت به نیمکت بارسا اشاره کرد و گفت باید تعویض شود. به دستور ژاوی به جای او سرخی روبرتو وارد میدان شد.

1802501
1802500

رسانه‌های کاتالان اعلام کردند اولین بررسی‌ها نشان می‌دهد پدری از ناحیه ران پای راست دچار مشکل عضلانی شده و دست کم سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. با این حال بارسا اعلام نظر قطعی درباره زمان بازگشت او را به انجام معاینات بیشتر موکول کرده است.

این خبر بسیار بدی برای بلوگرانا است. پدری به این ترتیب دیدار برگشت دو تیم در اولدترافورد را که پنج‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود از دست داد. رادیو کاتالونیا دقایقی پیش اعلام کرد پدری سه تا چهار هفته قادر به بازی نیست و در نتیجه دیدار ال‌کلاسیکو با رئال مادرید که روز 2 مارس برگزار می‌شود را هم از دست داده است.

دیدگاه‌ها