کد خبر : 1870892 | 28 بهمن 1401 ساعت 17:21 | 45.1K بازدید | 14 دیدگاه

درخشش مقابل رفقا در نقش جهان

مهدی ترابی و فکری که رهایش نمی‌کند!

مهدی ترابی می‌تواند در صورت داشتن آمادگی کامل برگ برنده پرسپولیس در نقش جهان باشد.

مهدی ترابی و فکری که رهایش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در دو بازی گذشته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از آمادگی کاملی برخوردار نبود و نتوانست نود دقیقه کامل بازی کند.

او در بازی با صنعت نفت و درحالی که حضورش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به میدان رفت و در نیمه دوم جای خود را به سعید صادقی داد. ترابی در بازی مقابل هوادار نیمکت نشین بود و وقتی کار گره خورد یحیی او را در نیمه دوم به زمین فرستاد اما نتوانست گره کور بازی را برای تیمش در آزادی باز کند.

پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی در مرحله یک هشتم مقابل سپاهان دارد چراکه بعد از نتایج پر نوسان اخیر، تنها پیروزی مقابل رقیب مستقیم و صعود به مرحله بالاتر جام حذفی می‌تواند پرسپولیس را از نظر روحی برای جنگیدن در ادامه لیگ برگرداند و به این تیم اعتماد به نفس بهتری دهد. قرمزها برای پیروزی مقابل سپاهان در نقش جهان به آمادگی همه نفرات و به خصوص مهدی ترابی نیاز دارند.

شماره ۹ قرمزها با دو ستاره سپاهان که سابقه قهرمانی در پرسپولیس را نیز دارند یعنی فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو رفاقت نزدیکی دارد و حالا در نقش جهان باید هرچه دارد مقابل هم‌تیمی‌های سابقش رو کند. پرسپولیس در روزی که سعید صادقی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد روی بازی خوب ترابی حساب باز می‌کند.

دیدگاه‌ها