کد خبر : 1870982 | 29 بهمن 1401 ساعت 12:27 | 11.1K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکن سابق استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود

رسمی: نام آمانوف در لیست فصل جدید نسف قرشی

عزیزبک آمانوف به صورت رسمی، از فصل آینده لیگ ازبکستان، برای تیم نسف قرشی به میدان می‌رود.

رسمی: نام آمانوف در لیست فصل جدید نسف قرشی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز باشگاه استقلال هیچ واکنشی به جدایی عزیزبک آمانوف نشان نداده، اما این بازیکن ازبکستانی با نسف قرشی در قطر به سر می‌برد و علاوه بر حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در فصل جدید لیگ کشورش نیز به میدان می‌رود.

لیگ ازبکستان که بر اساس تقویم یک سال میلادی برگزار می‌شود، از 13 اسفند فصل جدید خود را آغاز می‌کند و تیم نسف قرشی نیز تمرینات پیش فصل خود را در ترکیه سپری کرد و دو روز پیش نیز راهی قطر شد تا مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا را از سر بگیرد.

این تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الشباب عربستان برود و نکته جالب، حضور آمانوف در لیست این تیم برای فصل جدید است. بازیکن ازبکی و سابق استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان، راهی ترکیه شد و در تمرینات پیش فصل نسف قرشی شرکت کرد.

1802842

در شرایطی که طی روزهای گذشته هیچ تصویری از این بازیکن در جریان چند دیدار تدارکاتی و حتی تمرینات توسط رسانه رسمی نسف قرشی منتشر نمی‌شد و در ترکیب این تیم نیز به جای نام آمانوف از عبارت "بازیکن تستی" استفاده می‌شد، سرانجام روز گذشته لیست این تیم برای شرکت در فصل جدید لیگ ازبکستان منتشر شد که نام عزیزبک آمانوف با شماره 99 نیز دیده می شود.

کانال تلگرامی نسف قرشی نیز بالاخره تصاویری از وینگر سابق استقلال را در جریان تمرینات این تیم در قطر منتشر کرد تا بدین صورت، پیوستن این بازیکن به تیم ازبکستانی قطعی شده باشد.

باید دید واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود. آبی‌ها در جریان بازار نقل و انتقالات زمستانی در تلاش بودند تا نام آمانوف را از لیست خارج کرده و بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند که با مخالفت عزیزبک همراه شد. ولی او تنها چند روز پس از بسته شدن پنجره آبی‌ها، قراردادش را فسخ کرد تا استقلالی ها نیز نتوانند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

1802840

دیدگاه‌ها