کد خبر : 1870986 | 29 بهمن 1401 ساعت 12:51 | 67.8K بازدید | 116 دیدگاه

کنایه رقبای النصر به صدرنشینی با کریستیانو

این طنز ماجراست: رونالدو تنهایی قهرمان خواهد شد!

طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.

این طنز ماجراست: رونالدو تنهایی قهرمان خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته النصر در دیداری حساس موفق شد با نتیجه 2-1 التعاون را شکست دهد و با 40 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الاتحاد، در صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

این پیروزی خفیف در حالی رقم خورد که 24 هزار هوادار در ورزشگاه مرسول پارک، شاهد درخشش فوق‌ستاره پرتغالی بودند و صدرنشینی تیم محبوب خود را با درخشش بازیکنی جشن گرفتند که از زمان ورود خود به عربستان، موثرترین بازیکن لیگ این کشور بوده است.

1802850

رونالدو در این بازی دو پاس گل برای عبدالرحمن قریب و عبدالله مادو ارسال کرد تا نقشی پررنگ در پیروزی النصر ایفا کرده باشد و یک بار دیگر ارزش خود را به هواداران فوتبال در عربستان نشان دهد و النصر را روی شانه‌های خود به صدر جدول ببرد.

1802845

کریستیانو با پیراهن النصر 5 گل و 2 پاس گل ثبت کرده و با این اثرگذاری هفت گله، هفت امتیاز برای تیمش کسب کرده است. به عبارتی در صورت عدم جذب رونالدو، النصر حالا با 33 امتیاز دور از صدر جدول قرار داشت.

وبسایت کورا در گزارشی این عملکرد درخشان را «طنز این فصل عربستان» خوانده و نوشته که النصر با کریستیانو رونالدو ضعف‌های خود را پوشش می‌دهد و دست بالاتر را نسبت به تمامی تیمهای لیگ عربستان در اختیار دارد. به عبارتی آنها بازیکنی متفاوت نسبت به تمام تیمهای لیگ برتر در اختیار دارند که در یک لحظه می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

نکته جالب اینکه النصر در سه فصل اخیر از کسب جام قهرمانی ناکام بوده و این رقابت را به الهلال واگذار کرده اما حالا با حضور کریستیانو رونالدو، 13 هفته تا پایان فصل، بر جایگاه نخست تکیه زده و هشت امتیاز بیشتر از الهلال دارد.

1802846

رونالدو چهار بازی برای النصر انجام داده و به جز بازی نخست مقابل الاتفاق، در سه بازی دیگر موفق به گلزنی یا گلسازی شده است. او برابر الفتح با گلی که زد، تیمش را از شکست نجات داد و مقابل الوحده هر چهار گل تیمش را در جریان پیروزی 4-0 به ثمر رساند و دیشب هم که دو پاس گل برای برد 2-1 ارسال کرد.

مهاجم پرتغالی به خوبی ضعف‌های تیم هموطنش، رودی گارسیا، را پوشانده و شمایل اثرگذاری یک فوق ستاره در فوتبال غرب آسیا را نمایان کرده است؛ بازیکنی که فصل آینده خطر جدی برای تیمهای آسیایی خواهد بود.

1802849

دیدگاه‌ها