کد خبر : 1871064 | 29 بهمن 1401 ساعت 18:17 | 52.5K بازدید | 36 دیدگاه

مجبور شدم در شرایط غم‌انگیز باشگاه را ترک کنم

خداحافظی احساسی آمانوف از هواداران استقلال

هافبک ازبکستانی استقلال از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را رسماً اعلام کرد.

خداحافظی احساسی آمانوف از هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، عزیز بک آمانوف که از هفته گذشته در تمرینات استقلال شرکت نکرد و در تمرینات تیم نسف قارشی شرکت داشت، امروز از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

آمانوف در شرایطی که هنوز به صورت رسمی قرارداد خود با استقلال را فسخ نکرده و به نظر می‌رسد وارد یک دعوای حقوقی با مدیران باشگاه شود، در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد.

او با انتشار عکسی از حضور خود با پرچم ازبکستان در جشن قهرمانی سال گذشته استقلال خطاب به هواداران استقلال نوشت: «تقدیم به تمام هواداران استقلال، از همه شما برای حمایت از من در تمام مدت حضورم در باشگاه متشکرم. خوشحالم که نماینده شما در زمین بازی بودم و همیشه از اینکه چگونه از من حمایت کردید سپاسگزارم.»

او با اشاره به جدایی خود از استقلال گفت: «متأسفانه مجبور شدم در شرایط غم‌انگیز باشگاه را ترک کنم، اما این موضوع، هرگز از قدردانی‌ام نسبت به شما هواداران کم نخواهد کرد. ما لحظات فوق‌العاده‌ای را با هم به اشتراک گذاشتیم، از جمله فصل شکست‌ناپذیری‌مان در سال گذشته. این‌ها چیزهایی است که من هرگز فراموش نمی‌کنم و مطمئن باشید که من همیشه بخشی از قلبم را برای شما نگه می‌دارم.»

جمله پایانی آمانوف هم احساسی است: «برای همه طرفداران آبی آرزوی موفقیت در آینده دارم و امیدوارم به زودی دوباره شما را ببینم».

1802965

دیدگاه‌ها