کد خبر : 1871078 | 29 بهمن 1401 ساعت 19:34 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

او بدون اطلاع قبلی ایران را ترک کرد

استقلال از عزیزبک آمانوف شکایت می‌کند

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از بازیکن سابق و ازبکی خود شکایت می‌کند.

استقلال از عزیزبک آمانوف شکایت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که عزیزبک آمانوف به همراه کاروان نسف قرشی در قطر به سر می‌برد، باشگاه استقلال اعلام کرده است که به زودی و بابت جدایی او، از مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

داستان از این قرار است که باشگاه استقلال در تلاش بود تا در نقل و انتقالات زمستانی برای پایان همکاری با آمانوف به توافق برسد و آن‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را وارد لیست خود کنند که چنین اتفاقی رخ نداد و این بازیکن ازبکستانی در جمع آبی‌ها باقی ماند.

در شرایطی که نام این بازیکن از لیست تیم برای دیدار با مس کرمان خط خورده بود، آمانوف پس از آن بازی دیگر در تمرینات تیم حضور پیدا نکرد تا خبر رسید او قراردادش را با آبی‌ها به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و در ترکیه به سر می‌برد. او با حضور در تمرینات نسف قرشی، برای عقد قرارداد با این تیم به توافق رسید و حالا نیز آماده حضور در دیدار لیگ قهرمانان آسیا و برابر الشباب است.

این اتفاقات باعث شد تا باشگاه استقلال به صورت رسمی نسبت به جدایی بازیکن ازبکی واکنش نشان دهد. در بخش اولیه این اطلاعیه آمده است: عزیز آمانوف در فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیست سرمربی تیم جهت انتقال به تیمی دیگر قرار داشت و با وجود اعلام و علاقه خودش به حضور در تیمی که فرصت بیشتری برای حضور در میادین داشته باشد و موافقت سرمربی محترم، حاضر به توافق با باشگاه استقلال نشد.

آبی‌ها همچنین از جدایی بی‌خبر این بازیکن خبر داده و نوشته‌اند: آمانوف پس از نقل و‌ انتقالات نیم فصل و در حالی که طبق گفته خود، با تغییر عقیده، پذیرفته بود تا پایان فصل در استقلال بماند، بدون هیچ گونه اطلاع قبلی و به طور ناگهانی ایران را ترک کرد.

در بخش انتهایی این اطلاعیه نیز این‌گونه آمده است که آبی‌ها از آمانوف شکایت می‌کنند: باشگاه استقلال نیز جهت پیگیری حقوق خود، این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها