کد خبر : 1871128 | 30 بهمن 1401 ساعت 01:55 | 35.7K بازدید | 15 دیدگاه

هر بازی قرار است یک مبارزه برای او باشد

خشم مقدس وینیسیوس در پامپلونا (عکس)

مهاجم برزیلی رئال مادرید در بازی امشب تیمش نیز اسیر حواشی ناخواسته‌ای شد که او را مصمم به تلاش چند برابری کرد.

خشم مقدس وینیسیوس در پامپلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به وینیسیوس جونیور به بخشی جدا نشدنی و ثابت در بازی‌های خارج از خانه رئال مادرید در فصل جاری تبدیل شده است. این مهاجم برزیلی در بازی امشب مقابل اوساسونا لحظات پرتنشی داشت و موقعیت های گلزنی بسیار خوبی از دست داد ولی رفته رفته توانست به خود مسلط شده و خشم درونی اش را به انگیزه ای برای درخشش به عنوان یکی از ستاره های تعیین کننده بازی تبدیل کرد.

وینی که در نیمه اول یک موقعیت گلزنی بسیار خوب را از دست داده بود، در دقیقه 74 در موقعیت تک به تک با دروازه بان اوساسونا، توپی را به گل تبدیل نکرد که تصور می‌شد به راحتی آن را وارد دروازه حریف کند. ستاره رئالی‌ها اما کم تمرکزتر و عصبی تر از آنی بود که تمرکز لازم برای گل کردن توپ را داشته باشد.

1803127

به نظر می‌رسد که این دقیقا همان چیزی است که حریفان رئال مادرید آن را به عنوان یک تاکتیک غیرفنی اما بسیار موثر مورد توجه قرار می‌دهند؛ وینیسیوس را عصبانی کنید و نصف قدرت خط حمله رئال را بگیرید! مهاجم برزیلی رئال امشب در ورزشگاه ال سادار پامپلونا بار دیگر با شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران رقیب مواجه شد؛ اوج این شعارها را زمانی شاهد بودیم که بازیکنان دو تیم یک دقیقه به احترام قربانیان زلزله اخیر ترکیه و سوریه سکوت کرده بودند.

1803128

توهین هواداران حریف که به نظر می رسد وینیسیوس دیگر به آن عادت کرده، تنها بخشی از برنامه روانی حریف علیه وینی بود. بازیکنان اوساسونا هم مانند مدافعان سایر تیم‌های دیگر، در جریان بازی امشب جنگ روانی علیه وینیسیوس راه انداختند و مکررا او را با خطا متوقف کردند، همین موضوع باعت عصبانیت ستاره برزیلی و درگیری با بازیکنان حریف شد. او که از خطاها و شیطنت‌های پس از آن حسابی خشمگین شده بود، در اواسط نیمه اول با بازیکنان حریف درگیری نسبتا شدیدی داشت که برایش به قیمت یک کارت زرد تمام شد.

1803126

وینیسوس جونیور در ده دقیقه پایانی تلاش زیادی کرد تا با تمرکز بیشتری کار را ادامه داده و حتی گل بزند. حاصل تلاش او یک پاس گل مهم (گل اول) بود. مهاجم برزیلی در این دقایق یک گل زد و حسابی هم خوشحالی کرد اما این گل توسط VAR آفساید تشخیص داده شد. البته نباید از درگیری وینی با خوزه لوئیز مونترو در نیمه اول هم غافل شویم که ستاره برزیلی در واکنش به اوتی که داور برای رئال نگرفت او را با الفاظی نه چندان دوستانه خطاب قرار داد و خوش شانس بود که همان لحظه جریمه نشد.

او حالا در آستانه بازی‌های حساس تیمش یک بار دیگر نشان داد که هر حاشیه و حمله ای می‌تواند به انگیزه ای برای بهتر شدنش تبدیل شود؛ چیزی که آن را به خوبی امشب اثبات کرد.

دیدگاه‌ها