کد خبر : 1871257 | 30 بهمن 1401 ساعت 17:47 | 46.6K بازدید | 27 دیدگاه

ستاره حوصله‌ی دریافت گل بد را نداشت

عصبانیت بی‌حدوحصر امباپه از گل خوردن PSG!

نرسیدن توپ به امباپه پیش از به ثمر رسیدن گل سوم لیل فوق‌ستاره فرانسوی را حسابی برافروخته کرد.

عصبانیت بی‌حدوحصر امباپه از گل خوردن PSG!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در زیباترین مسابقه فصل فوتبال فرانسه در دیداری خانگی برابر لیل به برتری چهار بر سه دست یافت تا راه خود را برای قهرمانی هموارتر از هر زمان دیگری کند.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که پاریسی‌ها پس از ایجاد اختلاف دوگله، اسیر بازگشت حریف شدند و سه بار دروازه خود را بازشده دیدند. درحالی‌که یاران امباپه بازی دو بر صفر برده را دو-دو مساوی می‌دیدند و برای زدن گل سوم تلاش می‌کردند، کیلیان امباپه روی یک موقعیت منتظر رسیدن توپ بود که پاس بازیکنان هم‌تیمی به داور مسابقه برخورد کرد تا قاضی میدان در سوت خود به نشانه شروع مجدد بازی پس از دراپ بال بدمد.

پس از این کار، مارکو وراتی، هافبک میانی پاریسی‌ها توپ را از داور گرفت و با یک تک‌روی نابجا باعث شد توپ از اختیار بازیکنان تیم میزبان خارج شده و جاناتان بامبا با فراری تماشایی در فضای پشت مدافعین پاریسی، گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

این اتفاق باعث شد تا کیلیان امباپه به شدت عصبانی بشود و با دستانش اعتراض خود را از بازشدن دروازه تیمش برای سومین بار آن هم پس از نرسیدن توپ به خودش در شرایطی ایده‌آل ابراز کند.

هرچند در نهایت امباپه در دقایق واپسین مسابقه گل تساوی را زد و در ادامه هم پس از گلزنی مسی از ضربه ایستگاهی غم و ناراحتی خود را با شادی عوض کرد.

1803378

دیدگاه‌ها