کد خبر : 1871281 | 30 بهمن 1401 ساعت 20:03 | 33.5K بازدید | 83 دیدگاه

به بهانه ثبت آمار شگفت‌انگیز گلزنی

رونالدو رفت، زنده باد رشفورد!

خروج رونالدو از منچستر با ظهور بهترین فرم از یک ستاره آینده‌‌دار هم‌زمان شد. بازیکنی که حالا مرد اول اکران جذاب‌ترین نسخه از تیمش در تئاتر رویاهاست.

رونالدو رفت، زنده باد رشفورد!

به گزارش “ورزش سه” عدم کسب نتایج با ثبات، نمایان شدن مشکلات تن‌هاگ با کریس رونالدو و حواشی‌ گوناگونی که هر روز از این بابت به بیرون از منچستر درز پیدا می‌کرد و در کنار آن فعالیت نه چندان درخشان مالکان باشگاه در فصل نقل و انتقالات، همه دست به دست هم داد تا هواداران یونایتد حداقل از موفقیت در این فصل هم نا امید باشند. موضوعی که خروج رونالدو از منچستر پس از آن مصاحبه طوفانی‌اش با مورگان، به ظاهر مهر تاییدی بود بر احساس آن‌ها؛ اما…

1803428

خروج رونالدو از جمع شیاطین سرخ با ظهور بهترین فرم از ستاره‌ای همراه بود که کمتر هواداری از منچستر تصور درخشش آن را در ذهن پرورش می‌داد. مارکوس رشفورد، به خصوص بعد از اتمام جام جهانی بر خلاف جریان آب شنا کرده و اکنون ستاره بی جانشین در ترکیب منچستر یونایتد است. بیایید به این آمار اشاره کنیم؛ بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، رشفورد در ۱۷ مسابقه با یونایتد، موفق به ثبت ۱۶ گل شده است. آماری خارق‌العاده که در ادامه عجیب‌تر هم خواهد شد.

1803425

این آمار زمانی جذاب‌ می‌شود که رشفورد در ۱۴ مسابقه‌ای که همراه با منچستر در سال ۲۰۲۳ انجام داده، ۱۳ گل وارد دروازه حریفان کرده و ۴ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است. حالا او به تنهایی آماری بهتر نسبت به چلسی و لیورپول در امر گلزنی در سال ۲۰۲۳ دارد.

ستاره ۲۵ ساله انگلیسی، اکنون از لحاظ آماری، خود را به اسطوره باشگاهش رسانده است. رشفورد با گلزنی در هفت مسابقه پیاپی و ثبت ۱۷ گل در اولدترافورد، در کنار وین رونی قرار گرفته و این فرصت را دارد تا رکوردش را بهبود ببخشد و به تنهایی بهترین عملکرد را در منچستر از سال ۲۰۱۱ در این زمینه داشته باشد.

1803427

رشفورد تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها برای منچستر موفق به ثبت ۲۴ گل و ۸ پاس گل شده است که آماری شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. به نوع فرار و گلزنی او در چند مسابقه اخیر علی‌الخصوص مقابل بارسلونا، لستر سیتی و یا حتی منچستر سیتی دقت کنید. خیلی آرام و با طمانینه بین مدافعان حریف حرکت می‌کند و با هوشی جاه‌طلبانه به دنبال یک فرصت طلایی است تا با استارت انفجاری به عمق دفاع رفته و پس از دریافت پاس از خط هافبک، زهر خود را بریزد.

درست به مانند موقعیتی که بعد از رفتن کریس رونالدو در ترکیب منچستر به دست آورد. رشفورد با جاه‌طلبی انگلیسی‌اش، به این نتیجه رسید که حالا فرصت طلایی برای درخشش پیش آمده و با استارتی انفجاری به دنبال فتح رکوردهای منحصر بفرد است. درخششی که باعث شده، هواداران پرشمار این تیم، زیاد هم دلشان برای فوق ستاره پرتغالی حال حاضر النصر تنگ نشود. چرا که یک فوق ستاره دارند؛ مارکوس رشفورد.

1803429

دیدگاه‌ها