کد خبر : 1871339 | 01 اسفند 1401 ساعت 02:06 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

یزدان دوست: امیدارم عنایتی برگردد

مدافع نفت مسجد سلیمان امیدوار است هرچه زودتر مشکلات این تیم به پایان برسد تا بتوانند برای بقا تلاش کنند.

یزدان دوست: امیدارم عنایتی برگردد

به گزارش “ورزش سه”، رضا یزدان‌دوست، مدافع نفت مسجد سلیمان در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم به خبرنگار ما گفت: دریافتی بازیکنان بسیار پایین است، با مديريت باشگاه پیرامون این مشکل صحبت کردیم و قرار شد در دو، سه روز آینده دریافتی بازیکنان به سقف ۵۰ درصد برسد اما بچه‌ها تصمیم گرفتند که تا این درصد از سقف قرار داد پرداخت نشود، تمرین نکنند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود و به تمرینات برگردیم چرا که ما در شرایط حساسی قرار داریم. این اعتصاب اگر ادامه دار باشد قطعا به تیم آسیب می‌زند.

او در مورد استعفای رضا عنایتی از سمت خود ادامه داد: امیدوارم تصمیم آقا رضا مبنی بر کناره‌گیری از تیم جدی نباشد و برگردند و به کار خود ادامه دهند. به هر حال بازیکنان تیم، خیلی روی حضور آقای عنایتی حساب کردیم و امید داشتیم با کسب نتایج خوب تیم را در لیگ حفظ کنیم. انشاالله با حل شدن مشکلات مالی، ایشان به تیم برگردند و بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. واقعا شرایط خوب نیست و فرصت کوچیکترین غفلت را هم نداریم.

این بازیکنان در رابطه با تلاش ابوذر شجاعی برای برون رفت از این مشکل عنوان کرد:
باشگاه و در راس آن آقای شجاعی در تلاش هستند که مشکلات را رفع کنند، ما در پنج، شش روز آینده، ده درصد دریافتی داشتیم اما بازیکنان به خاطر دروغگویی یک سری از اشخاص، دیگر نمی‌توانند اعتماد کنند.
به نظرم بچه‌ها از این وضعیت خسته شدند‌، وگرنه آقای شجاعی در این مدت نشان دادند که پیگیر حل و فصل کردن مشکلات مالی هستند. ایشان قول دادند که طی این هفته، دریافتی بازیکنان به سقف پنجاه و شصت درصد برسد. امیدوارم تا پنجشنبه یا شنبه هفته آینده، پرداختی‌ها به حساب بازیکنان واریز شود.

یزدان دوست در پایان افزود: همچنان سی امتیاز تا پایان فصل باقی مانده و در دسترس است. اگر کمی خوش‌شانسی چاشنی تلاش‌مان شود، قطعا می‌توانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم. این ده بازی آینده، به ویژه دیدارهای خانگی، بسیار حیاتی و تعیین کننده است. اگر بتوانیم بازی‌های خانگی مقابل تیم هایی مانند، نساجی را با برد به پایان برسانیم، می‌توانیم در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها