کد خبر : 1871477 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:31 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

می‌دانستیم چه زمانی گلزنی می‌کنیم؛

ماتا: این برد تقدیم به ساپینتو و هواداران استقلال

مربی استقلال پیروزی این تیم برابر ملوان را به سرمربی و تماشاگرانشان تقدیم کرد.

ماتا: این برد تقدیم به ساپینتو و هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روی ماتا در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل ملوان انزلی در جام حذفی عنوان کرد: همان‌طور که دیروز گفتم، بازی سختی در انتظارمان بود. ملوان تیم منظمی نشان داد. می‌دانستیم دفاع را از جلو شروع می‌کند و باید در زمان تصاحب توپ، نمایش خوبی ارائه می‌کردیم چون آنها منتظر ضدحملات بودند.

او ادامه داد: باید در زمان تصاحب توپ صبور کار می‌کردیم. وقتی ۱۱ بازیکن مقابل شما دفاع می‌کنند، کارتان سخت می‌شود و البته بازیکنانمان دستوراتی که دادیم را به خوبی اجرا کردند. می‌دانستیم در زمان خاصی می‌توانستیم به گل برسیم که این کار را انجام دادیم.

مربی استقلال یادآور شد: بازیکنانی که به‌عنوان یار جانشین اضافه شدند، عملکرد خوبی داشتند و نشان دادیم یک تیم بزرگ هستیم و همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

ماتا تاکید کرد: می‌دانستیم گلزنی خواهیم داشت و پس از آن هم سعی در مدیریت بازی کردیم. فرصت‌های گل بیشتری داشتیم و خوشحال هستیم که برنده این دیدار شدیم. دوست دارم این برد را به سرمربی تیم، ساپینتو، اهداء کنم و همچنین این پیروزی را به تماشاگران در داخل استادیوم و آنهایی که در خانه‌هایشان بودند، تقدیم کنیم و می‌خواهم بگویم ما همه با یکدیگر هستیم.

او یادآور شد: بازی سختی داشتیم، چرا که بازیکنان ملوان پرس خوبی انجام می‌دادند و در طول هفته نیز روی این موضوع کار کردیم.

دیدگاه‌ها