کد خبر : 1871482 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:48 | 8K بازدید | 7 دیدگاه

حسینی: محرومیت ساپینتو همدلی ما را بیشتر کرد

کاپیتان استقلال می‌گوید با همت و تلاش اعضای تیم، استقلال شرایط سخت را پشت سر گذاشته است.

حسینی: محرومیت ساپینتو همدلی ما را بیشتر کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی پس از بازی با ملوان در میکسدزون ورزشگاه آزادی پاسخگوی خبرنگاران بود و در ابتدا گفت: خداراشکر توانستیم این بازی خوب و سخت را ببریم و به روند خوبمان ادامه دهیم. ملوان هم واقعا تیم خیلی خوبی بود و مسلم بود در تهران بیشتر به فکر دفاع کردن هستند و این تیم ما را اذیت می‌کرد، اما خداراشکر توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

او در مورد کلین‌شیت خود گفت: کلین‌شیت زحمت همه بچه‌هاست و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در مورد وضعیت استقلال توضیح داد: جا دارد تشکر کنم از همه بازیکنان؛ در شرایط و فشار سختی گیر کرده بودم، ولی همه بچه‌ها همت و تلاش کردند، توانستیم از آن شرایط سخت بیرون بیاییم و یک‌جورهایی جبران کنیم. شاید خیلی‌ها ندانند که آرش رضاوند ۴ هفته است که با مصدومیت بازی می‌کند، ولی دیدید چقدر برای تیممان مؤثر بوده است. همین‌طور آقای چشمی و محبی را می‌دانم که با مصدومیت بازی کردند.

او در پاسخ به اینکه حواشی ساپینتو تیمشان را اذیت می‌کند یا نه پاسخ عجیبی داد و گفت: این حواشی شما را بیشتر اذیت می‌کند! اتفاقا این محرومیت ساپینتو باعث شد همدلی‌مان بیشتر بشود و مطمئن باشید کارهایی که بیرون شکل می‌گیرد همدلی ما را بیشتر می‌کند.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: امتیازهایی را که در لیگ عقب بودیم جبران کردیم و در جام حذفی نیز به مرحله بعد رسیدیم و آقای ساپینتو لایق حمایت هستند. هیچ بازی‌ای آسان نیست و اگر این مسابقه هم به وقت اضافه می‌کشید بیشتر گره می‌خورد.

دیدگاه‌ها