کد خبر : 1871525 | 02 اسفند 1401 ساعت 00:19 | 96.2K بازدید | 46 دیدگاه

فردا او را در تمرین می‌بینید؛

واکنش عجیب فولاد به استعفای نکونام

سخنگوی باشگاه فولاد واکنش عجیبی نسبت به استعفای سرمربی این تیم داشت.

واکنش عجیب فولاد به استعفای نکونام

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی فولاد برابر الفیصلی، خبر استعفای جواد نکونام باعث تعجب هواداران فولاد شد. آرمین مرادی در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر با اشاره به پیروزی آسیایی فولاد ایران مقابل الفیصلی عربستان عنوان کرد: ما اتفاقات لیگ را فراموش کردیم و با تمرکز کامل به آسیا آمدیم. پنج‌شنبه هفته گذشته با پرواز چارتر از اهواز به دوحه رسیدیم و در یک کمپ تمرینی فوق‌العاده که اختصاص به تیم ملی هلند در جام جهانی داشت، تمرین کردیم و هیچ مصدومی نداشتیم.

او ادامه داد: توانستیم با پیروزی مقابل الفیصلی تاریخ‌سازی کنیم و برای نخستین بار در تاریخ فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. بازیکنان و کادر فنی هم با دیدن شادی مردم اهواز و خوزستان شگفت‌زده شدند.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان پیرامون استعفای جواد نکونام از سرمربیگری این تیم در نشست خبری پس از پایان بازی با الفیصلی ابراز کرد: خیلی از این اخبار که رسانه‌ها کار می‌کنند، واقعیت ندارد. کارخانه فولاد و باشگاه تمام تلاش خود را انجام داد تا در شرایط آرام به آسیا برسیم.
تصمیم نکونام نیز شخصی بوده و باشگاه فولاد با این تصمیم مخالفت می‌کند. جواد نکونام سرمربی فولاد است و دو طرف از همکاری با یکدیگر رضایت دارند و این صحبت به خاطر فشارهای یک ماه اخیر بود.

1803826

او ادامه داد: این حرف را بگذارید روی بغض یک ماهه ایشان. نمی‌گویم جواد از شرایط باشگاه راضی است ولی او و باشگاه از همکاری با یکدیگر رضایت دارند. جواد چهار سال است در فولاد حضور دارد و روزانه 17 ساعت کار می‌کند و حتی خانواده‌اش را به اهواز آورده است.

وی گفت: باشگاه شدیدا با استعفای ایشان مخالفت کرده و تمرین فردا با حضور ایشان برگزار می‌شود و امیدواریم پنج‌شنبه شب هم به پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی برسیم.

مرادی خاطرنشان کرد: امسال در باشگاه فولاد اتفاقات عجیبی رقم خورد و رسانه‌ها صحبت‌های زیادی درباره سرمربیگری نکونام در استقلال مطرح کردند و پس از آن هم بحث دستیاری در تیم ملی به وجود آمد که باشگاه فولاد مخالفت خود را اعلام نمودند.

سخنگوی فولاد در ادامه گفت: مطمئن باشید اگر جواد نکونام دلش با فولاد نبود، ابتدای فصل به پیشنهاداتش جواب مثبت می‌داد.

مرادی یادآور شد: مطمئن باشید دل جواد نکونام به ماندن در فولاد است. این کنفرانس خبری بغض یک ماهه جواد بود و امیدوارم فردا اخبار خوبی مخابره کنیم.

ویدئو: 273105

او یادآور شد: ما ساعاتی قبل از سفر به دوحه، به همراه نکونام به شرکت فولاد ایران رفتیم و در کنار مدیران شرکت، با کارگران هم‌قسم شدیم تا برای اعتبار ایران بجنگیم. الان بحث فولاد نیست و موضوع ایران در میان است. جواد می‌داند تمام ایران چشم‌ انتظار ساق پاهای بازیکنان فولاد است.

سخنگوی باشگاه فولاد در پایان عنوان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند. امیدوارم ارتباط بعدی پس از فینالیست شدن ما در آسیا باشد.

پس از صحبت‌های سخنگوی فولاد، باید دید که طبق صحبت‌های مرادی، تمرین فردای فولاد با حضور نکونام برگزار می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها