کد خبر : 1871610 | 02 اسفند 1401 ساعت 11:57 | 16.3K بازدید | 22 دیدگاه

جورجینیو: به آرسنال رفتم چون چلسی من را نخواست

جورجینیو، هافبک ایتالیایی، می‌گوید در کمتر از 48 ساعت تصمیم گرفته به آرسنال ملحق شود.

جورجینیو: به آرسنال رفتم چون چلسی من را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی و در میان بهت و حیرت بسیاری از هواداران چلسی و آرسنال تصمیم گرفت استمفوردبریج را به مقصد امارات ترک کند. 
تنها شش ماه از مدت زمان قرارداد او با چلسی باقی مانده بود و این بازیکن تصمیم گرفت به آرسنال ملحق شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد. 
او در گفتگو با DAZN درباره تصمیمش برای پیوستن به آرسنال اظهار داشت: «میکل آرتتا مطمئنا نقش مهمی در این زمینه داشت. او با من تماس گرفت و همه چیز خیلی سریع پیش رفت. در کمتر از 48 ساعت تصمیم گرفتم پیراهن این تیم را در ادامه فصل به تن کنم.»

1800398

این ستاره ایتالیایی با اشاره به صحبتی که با مدیران چلسی داشت گفت: «من خیلی زود با چلسی صحبت کردم و متوجه شدم که دیگر جایی در این باشگاه ندارم و بخشی از برنامه‌های آنها نیستم. می‌خواستم در زندگی حرفه‌ای خودم پیشرفتی داشته باشم و پروژه ورزشی آرسنال سازگاری کاملی با شرایط من و خواسته‌هایم داشت.»
جورجینیو در طول دوران حضورش در چلسی 213 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و 29 گل برای آنها به ثمر رساند. او با قراردادی به ارزش 13.5 میلیون یورو به آرسنال پیوست و تا تابستان 2024 با این باشگاه قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها