کد خبر : 1871741 | 02 اسفند 1401 ساعت 21:38 | 4.2K بازدید | 10 دیدگاه

آکه: سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ تلاش می‌کند

ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف سیتی است و همه بازیکنان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

آکه: سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ تلاش می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی فرداشب در شهر لایپزیش در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف این تیم آلمانی می‌رود.

ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، در آستانه این مسابقه به همراه پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد تا درباره شرایط تیمش صحبت کند.

1795710

نظر آکه درباره بازی به عنوان دفاع چپ
یک فوتبالیست دلش می‌خواهد هر چه بیشتر بازی کند و در تیم نقش داشته باشد. من مدتی است بیشتر در پست دفاع چپ بازی کرده‌ام و خوشحالم که این فرصت در اختیارم قرار گرفته است.

تغییر پست آکه
اشکالی ندارد. سرمربی ما همیشه توضیح می‌دهد که از  هر بازیکن چه می‌خواهد. او از من انتظار ندارد دائما به سمت جلو پیشروی کنم. من در هر بازی چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم، ولی سابقه این پست را دارم و برایم ناآشنا نیست.

حضور سیتی در رقابت‌های مختلف
ما باید در تک تک بازی‌ها برنده بشویم. سیتی تیمی است که می‌خواهد هر چه جام امکان دارد را فتح کند. چمپیونزلیگ هم از این قاعده مستثنی نیست. ما می‌خواهیم این جام را ببریم.

سیتی می‌خواهد قهرمان چمپیونزلیگ شود
بله. به نظرم این هدف ما خیلی روشن است. ما به قهرمانی نزدیک شده‌ایم، ولی تا حالا دستمان به جام نرسیده. شکی نیست که می‌خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. تک تک بازیکن‌ها این را می‌خواهند و ما با تمام قوا برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها