کد خبر : 1871796 | 03 اسفند 1401 ساعت 09:34 | 50K بازدید | 47 دیدگاه

کاراگر:

هیچ تیمی اینطور لیورپول را نابود نکرده بود!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که عملکرد این تیم در دیدار برابر رئال مادرید فاجعه و شرم‌آور بوده است.

هیچ تیمی اینطور لیورپول را نابود نکرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 2-5 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها خیلی زود دو گل به ثمر رساندند و در حالی که به نظر می‌رسید رئال قرار است شب سختی در پیش داشته باشد، شرایط با درخشش وینیسیوس جونیور تغییر کرد و بار دیگر این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که به عنوان برنده زمین بازی را ترک کردند. 
کاراگر پس از پایان این بازی به CBS Sport گفت: «حالم خیلی خوب نیست. اول از همه باید درباره عملکرد رئال مادرید بگویم، این که آنها در آنفیلد چنین کاری کردند. من هرگز ندیده بودم که هیچ تیمی در شبی اروپایی به آنفیلد بیاید، شبی که من به یاد داشته باشیم، در زمین حضور داشته باشم یا شاهدش باشم و اینطور لیورپول را نابود کند.»

1804441

او با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم اظهار داشت: «این نمایشی فاجعه‌بار از لیورپول بود، نمایشی شرم‌آور. ما در تمام طول این فصل سعی کردیم توجیهاتی برای ضعف آنها داشته باشیم، این که چرا آنها به اندازه چند فصل قبل خوب کار نمی‌کنند اما نیمه دوم این بازی واقعا افتضاح بود. این که در نیمه دوم 0-3 ببازی باورنکردنی است. نیمه اول 2-2 بود و این بازی حذفی است. همانطور که گفتم این برای لیورپول فاجعه است. خط دفاعی این تیم در تمام طول فصل همینطور بوده است.» 

دیدگاه‌ها