کد خبر : 1871854 | 03 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 41K بازدید | 1 دیدگاه

آینده مبهم ناچو

حال مدافع وفادار در رئال خوب نیست

ناچو، مدافع باتعصب و وفادار رئال مادرید، فاش ساخت که از شرایطش در این باشگاه چندان راضی نیست.

حال مدافع وفادار در رئال خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه تاریخی 2-5 در آنفیلد برابر لیورپول پیروز شود. تاکنون در لیگ قهرمانان هیچ تیمی نتوانسته بود پنچ گل در زمین لیورپول به ثمر برساند. همه از عملکرد عالی هافبک‌ها و مهاجمان رئال حرف می‌زنند ولی نباید از بازی تماشایی ناچو که در نیمه اول به جای آلابا وارد زمین شد، چیزی نگفت. او بدون گرم کردن وارد زمین شد و توانست سمت چپ خط دفاعی رئال را به خوبی پوشش دهد.

1804608

از قرارداد این بازیکن که محصول آکادمی رئال است و هرگز در تیمی دیگر بازی نکرده، کمتر از 6 ماه باقی مانده و آینده او مبهم است. ناچو که دیشب بازی شماره 300 خود را برای رئال انجام داد، به خبرنگاران گفت: «هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته‌ام و این تصمیمی شخصی و خانوادگی است. این قطعا پیامی از طرف من به باشگاه نیست چون رابطه ما بسیار خوب است. هر تصمیمی بگیرم، ابتدا به مدیران باشگاه خواهم گفت.»

1804609

ناچو ادامه داد: «از شرایطم چندان راضی نیستم و به خصوص در ابتدای فصل وضعیت بسیار نامطلوبی داشتم چون به من بازی نمی‌رسید و معتقد بودم لایق حضور در ترکیب هستم. بازی برابر لیورپول برای من بسیار خاص بود. خوشحالم وارد زمین شدم و ناراحتم که به خاطر مصدومیت یک هم‌تیمی این فرصت نصیبم شد. این بازی شماره 300 من با پیراهن رئال بود که برایم باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها