کد خبر : 1871920 | 03 اسفند 1401 ساعت 19:44 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

فشار زیادی روی ما بود اما لذت بردیم؛

رفیعی: جنگیدیم و شایسته پیروزی بودیم

سروش رفیعی می‌گوید پیروزی برابر سپاهان نقطه مثبتی برای پرسپولیس بوده تا با روحیه بهتری در مسابقات لیگ حاضر شوند.

رفیعی: جنگیدیم و شایسته پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: مطمئناً یکی از بازی‌های باکیفیت امسال بود. تیم خوب و بزرگ سپاهان، بازیکنان خوب و رفقای عزیزم، کادر فنی خوب و مجموعه سپاهان همیشه قابل تعریف هستند و فکر می‌کنم با همه احترام به آن‌ها، به دو دلیل ما امروز شایسته پیروزی بودیم.

او ادامه داد: دلیل اول اینکه تک تک بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کردند و دویدند و جنگیدند و اینکه سعی کردیم در بحث مالکیت توپ و اصولی که داریم، با تمرکز باشیم. با وجود اینکه سپاهان نفرات خوبی دارد و فشار خوبی می‌آورد و قدرت حفظ توپ خوبی دارد، اما فکر می‌کنم در بحث مالکیت، موقعیت‌سازی و دوندگی و پرس ما بهتر بودیم و با همه احترام به آن‌ها شایسته پیروزی بودیم.

رفیعی با اشاره به حضور پرتعداد هواداران در استادیوم افزود: بهترین اتفاقی که من دیدم، این بود که برای اولین بار برای در امسال، این تعداد هوادار در استادیوم حضور داشتند. حضور هواداران هم به همه کسانی در استادیوم بودند لذت داد، هم به تیم سپاهان و هم ما. درست است که فشار زیادی بود ولی فوتبال به این شکل لذت‌بخش است. هواداران باید بیاید و در استادیوم باشد. هیچ چیزی قشنگ‌تر از این نیست و هیچ چیزی برای ما بهتر از این نیست. امیدوارم در همه استادیوم‌ها هواداران را ببینیم و همه از فوتبال لذت ببرند.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: این بازی جام حذفی بود و معمولا نگاه‌ها باید به این شکل باشد که شما باید مرحله به مرحله بگذرانید و لیگ هم باید پله پله ادامه بدهیم. این بازی نقطه مثبتی برای ما بود که ذهن‌مان را قوی‌تر، رو به جلوتر و شرایط‌مان را بهتر کنیم تا در لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها