کد خبر : 1872003 | 04 اسفند 1401 ساعت 10:49 | 27.2K بازدید | 2 دیدگاه

کانسلو:

شایسته بازی کردن بودم اما گواردیولا موافق نبود

ژوائو کانسلو، ستاره جدید بایرن مونیخ، معتقد است که شایسته دقایق بیشتری حضور در ترکیبب منچسترسیتی بوده اما پپ گواردیولا چنین نظری نداشته است.

شایسته بازی کردن بودم اما گواردیولا موافق نبود

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ناگهانی کانسلو از منچسترسیتی و پیوستنش به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالت زمستانی باعث شد که حواشی بسیاری درباره درگیری او با گواردیولا منتشر شود. 
دو طرف در چند هفته اخیر هرگونه درگیری و اختلاف نظر با یکدیگر را رد کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که این ستاره پرتغالی خیلی هم رابطه خوبی با این مربی نداشته و کدورت‌هایی بین آنها پیش آمده است. 
کانسلو در گفتگو با او جوگو در این باره اظهار داشت:« همانطور که پیش از این گفته بودم، گواردیولا سبک بازی خاصی را پس از جام جهانی در پیش گرفت که از مدافعان کناری بیشتری در فضای میانی استفاده می‌کرد و از عملکرد ریکو و ناتان آکه بسیار راضی بود. 

1797034

اما من فکر می‌کنم هر بازیکنی باید کمی خودخواهی هم داشته باشد. هر بازیکنی می‌خواهد حس کند مهم است، می‌خواهد بازی کند و هرکس حرفی جز این بزند مطمئنا دروغ می‌گوید. بازیکنی اهل رقابت مثل ما که به دنبال فتح جام‌های قهرمانی است، فقط دوست دارد بازی کند. من قصد ندارم ارزش دیگر بازیکنان سیتی را پایین بیاورم اما فکر می‌کنم شایسته بازی کردن بودم اما گواردیولا اینطور فکر نمی‌کرد.»
این بازیکن با قراردادی قرضی و تا پایان فصل جاری به بایرن مونیخ ملحق شده اما این قرارداد دارای بند خرید است و احتمال دارد که او از فصل آینده هم در مونیخ به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها