کد خبر : 1872206 | 05 اسفند 1401 ساعت 13:55 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

گل نزدن من هیچ اهمیتی ندارد؛

کاظمیان: جام حذفی مهم نبود و باختیم!

هافبک مس کرمان با تمجید از شرایط روحی بازیکنان این تیم اعلام کرد برای ماندن در لیگ برتر مصمم هستند.

کاظمیان: جام حذفی مهم نبود و باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان که بعد از چند فصل دوری به لیگ برتر برگشته، قصد ندارد به این زودی راهی لیگ یک شود و به همین خاطر اولویت مدیریت و کادر فنی این تیم بر حفظ حضور در لیگ برتر است. این صحبت‌ها را امین کاظمیان، بازیکن مس کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما مطرح کرد و حتی حذف از جام حذفی را به همین موضوع مرتبط دانست.

او که به همراه هم‌تیمی‌هایش خود را آماده دیدار با ذوب آهن می‌کند، در این باره گفت: این یک بازی شش‌امتیازی است که باید مقابل ذوب آهن به میدان برویم. فقط و فقط باید برای برد بجنگیم چرا که با این پیروزی علاوه بر اینکه خود تیم ذوب آهن را پشت سر می‌گذاریم، با کسب سه امتیاز شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کنیم و وضعیت خود را بهبود می‌بخشیم. امیدوارم بتوانیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم تا نسبت به منطقه سقوط در حاشیه امن قرار بگیریم.

این بازیکن درباره شرایط مس کرمان برای این بازی ابراز کرد: خدا را شکر تیم برای این بازی کاملا آماده است و تا به این لحظه مشکل مصدومیت یا محرومیت نداریم.

هافبک مس کرمان درباره شکست مقابل استقلال ملاثانی و حذف از جام حذفی عنوان کرد: قبل از هر چیزی باید بگویم که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ضمن اینکه با نظر کادر فنی تیم در این فصل نظر خاصی روی جام حذفی نداشتیم و هدف اصلی‌مان روی ماندن در لیگ برتر است. به همین خاطر با صلاح‌دید آقای حسین‌خانی در بازی با استقلال ملاثانی فقط چند بازیکن اصلی تیم به میدان رفتند و مابقی ترکیب تیم را بازیکنان جوان و کسانی که کمتر در لیگ به آنها فرصت بازی رسیده بود تشکیل دادند. چون تمرکز ما روی لیگ برتر است، بهتر بود بازیکنان اصلی برای بازی مهم مقابل ذوب آهن حفظ شوند تا بدون مصدوم به اصفهان برویم.

کاظمیان در پاسخ به این سؤال که چرا دوباره روند گلزنی‌اش متوقف شده، گفت: همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که گلزنی من اهمیتی ندارد و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. ما فقط به فکر نتایج هستیم و عناوین فردی در اولویت بازیکنان مس کرمان نیست. هفته به هفته پیش می‌رویم و هر بازی برایمان حکم فینال را دارد. با این حال امیدوارم دوباره گلزنی کنم. این را هم اضافه کنم که فصل با توجه به مصدومیت برخی بازیکنان و تصمیم سرمربی در پست اصلی خودم بازی نمی‌کنم، اما همیشه تلاش کرده‌ام برای تیمم مثمرثمر باشم و دل هواداران و مردم کرمان را شاد کنم.

او در پایان با تمجید از زحمات کادر فنی و بازیکنان مس کرمان، ابراز کرد: روحیه اتحاد و همدلی خوبی در تیم جریان دارد و قدم به قدم برای کسب تمام امتیازات داخل و خارج خانه به میدان می‌رویم. به امید خدا امسال در لیگ برتر خواهیم ماند و از فصل بعد برای جایگاه واقعی مس کرمان در فوتبال ایران برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها