کد خبر : 1872344 | 06 اسفند 1401 ساعت 10:45 | 14.6K بازدید | 19 دیدگاه

خیال بارسا راحت شد: فاتی به رئال می‌رسد

مصدومیت آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، چندان جدی نیست و باعث دوری طولانی مدتش از میادین نخواهد شد.

خیال بارسا راحت شد: فاتی به رئال می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، فاتی در چند فصل اخیر شرایط بسیار سختی را در بارسا تجربه کرده و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شده که نتواند توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم نشان دهد. 
بسیاری این بازیکن را جانشین لیونل مسی می‌دانستند و مدیران این باشگاه حتی شماره 10 این اسطوره آرژانتینی را پس از جدایی او به فاتی تحویل دادند تا نشان دهند که اعتماد زیادی به او و آینده درخشانش دارند. 
اما شرایط در این مدت مطابق خواسته او و بارسا پیش نرفت و همین موضوع انتقادهای بسیاری را از این ستاره جوان و تصمیمات در طول روند درمان به همراه داشت.

1801297

در حالی که هواداران بارسلونا و همچنین کادر فنی این تیم به بازگشت دوباره او به دوران اوج آماده شده بودند، روز گذشته بار دیگر خبر مصدومیت او در تمرینات بارسا منتشر شد. گفته شده بود که او از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شده و مجبور به ترک تمرین شده است. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او پنج روز از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب می‌تواند بارسا را در دیدار حساس این هفته برابر رئال مادرید همراهی کند. 
بارسا پنج شنبه شب باید در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف رئال مادرید برود. هرچند بعید است که فاتی در ترکیب اصلی ژاوی جایی داشته باشد اما حضورش روی نیمکت هم می‌تواند دست این مربی جوان را بازتر کند. 

دیدگاه‌ها