کد خبر : 1872407 | 06 اسفند 1401 ساعت 16:35 | 16.4K بازدید | 6 دیدگاه

دنی سبایوس:

جو برنابئو جهنمی باشد، شکست اتلتیکو قطعی است

دنی سبایوس معتقد است با اتحاد بین هواداران و بازیکنان و ایجاد جوی جهنمی در برنابئو، نه اتلتیکو و نه هیچ تیمی قادر به مقاومت برابر رئال نخواهد بود.

جو برنابئو جهنمی باشد، شکست اتلتیکو قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر اتلتیکو در دربی، فاصله با بارسلونا در صدر جدول را موقتاً به پنج امتیاز کاهش دهد و بارسا را در بازی فردا مقابل آلمریا تحت فشار روحی روانی بگذارد.

رئال که کاملا روی فرم است، باید برابر تیمی قرار بگیرد که پیروزی برابر آن ساده نیست. رئال در دو بازی اخیر خود مقابل اتلتیکو به سختی برنده شده و امشب نیز محکوم به پیروزی است.

1795841

دنی سبایوس، هافبک رئال، در آستانه دربی گفت: «این یک دربی بسیار خاص است. در بهترین شرایط قرار داریم و روی دور پیروزی هستیم. می‌خواهیم برنده شویم و هواداران را خوشحال کنیم. ما هرگز در چنین بازی‌هایی پا پس نمی‌کشیم. 23 بازیکن با انگیزه داریم که هرکدام می‌توانند در دربی بدرخشند.»

سبایوس ادامه داد: «راز پیروزی در دربی، اتحاد بین هواداران و بازیکنان در ورزشگاه است. این می‌تواند در پیروزی ما حیاتی باشد. وقتی هواداران فضایی جهنمی در برنابئو ایجاد می‌کنند و بازیکنان با این جو ارتباط برقرار می‌کنند، هیچ تیمی نمی‌تواند برابر ما مقاومت کند. توصیف تشویق‌‎های هواداران دشوار است. وقتی آن‌ها نام من را صدا می‌زنند، مو به تنم سیخ می‌شود.»

دیدگاه‌ها