کد خبر : 1872435 | 06 اسفند 1401 ساعت 19:31 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از 9 هفته دوری از قضاوت

این داور با پیکان رفت، با پیکان برگشت!

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.

این داور با پیکان رفت، با پیکان برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و یکم لیگ برتر مشخص شد که علی بای داور اهل استان گلستانی قضاوت مسابقه گل‌گهر و پیکان را در سیرجان برعهده خواهد داشت.

نکته قابل توجه درباره بازگشت علی بای به مسابقات لیگ برتر این است که او در 9 هفته گذشته لیگ برتر هرگز ابلاغ داور وسط دریافت نکرد.

آخرین باری که علی بای قضاوت یک بازی در لیگ برتر فصل جاری را برعهده داشت، به مسابقه نفت آبادان و پیکان برمی‌گردد. در آن دیدار داور گلستانی یک پنالتی به سود تیم نفت آبادان گرفت که به گواه کارشناسان صحیح نبود و بازی هم با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. در نهایت هم باشگاه پیکان از او به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

جالب اینکه از آن زمان (هفته یازدهم) تا الان کمیته داوران هیچ قضاوتی به علی بای نداده و حالا در بازگشت این داور به لیگ برتر باز هم مسابقه پیکان با یک تیم دیگر را به او ابلاغ کرده است!

علی بای همچنین در بازی پیکان و نساجی در هفته نوزدهم لیگ برتر هم داور چهارم بود و حالا دوباره قرار است برای خودروسازان فوتبال ایران این بار در سیرجان سوت بزند!

دیدگاه‌ها