کد خبر : 1872456 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:16 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مجموع مدال‌های کاراته‌کاهای ایران به ۱۹ رسید

کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یک‌ مدال نقره شدند.

مجموع مدال‌های کاراته‌کاهای ایران به ۱۹ رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در جریان سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان که به میزبانی امارات در شهر فجیره جریان دارد، امروز، شنبه، ششم اسفندماه رقابت‌های کاتا و کومیته رده سنی نوجوانان دختران و پسران برگزار شد که در پایان کاراته‌کاهای ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند تا تعداد مدال‌های ایران را به عدد ۱۹ برسد.

در روز سوم، زهرا رضازاده در وزن ۵۴- نوجوانان صاحب مدال طلا شد و غزل فتحی نیز در وزن ۴۷- نوجوانان مدال نقره را به دست آورد. پیش از این، کاراته‌کاهای کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۱۲ برنز شده بودند.
فردا و در چهارمین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ رقابت‌های کاتا انفرادی زیر ۱۴ سال در دو بخش دختران و پسران، کومیته اوزان ۴۲-، ۴۷-، ۵۲-، ۵۲+ دختران و اوزان ۴۰-، ۴۵-، ۵۰-، ۵۵-، ۵۵+ پسران در رده سنی زیر ۱۴ سال پیگیری خواهد شد.
این رقابت‌ها از پنج‌شنبه، ۴ اسفند، آغاز شده و تا فردا، یکشنبه، ۷ اسفندماه ادامه خواهد داشت، ۱۱۸۵ ورزشکار از ۶۶ کشور حضور دارند که از ایران نیز ۱۲۹ کاراته‌کا به صورت آزاد شرکت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها