کد خبر : 1872463 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:53 | 81.3K بازدید | 12 دیدگاه

حق ندارید، حتی شما آقای دژاگه!

ستاره باکلاس تیم فولاد باید در ادامه لیگ قدر جایگاه خود در فولاد را بهتر بداند.

حق ندارید، حتی شما آقای دژاگه!

به گزارش "ورزش سه" نمایش تیم فوتبال فولاد مقابل الهلال، مدافع عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چیزی فراتر از انتظار فوتبال‌دوستان ایرانی بود.
عملکردی که چیزی نمانده بود منجر به کشیده شدن کار به وقت اضافی شود و بازیکنان فولاد می‌توانستند در دقایقی از بازی حتی از حریف خود پیش بیفتند.
اما بالاتر از گل‌خوردن در لحظات پایانی، آنچه تماشاگران این مسابقه را آزار داد، واکنش تند و بی‌سابقه اشکان دژاگه به تعویض بود.
بر کسی پوشیده نیست که اشکان به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی و ستاره‌ای با سابقه قهرمانی در بوندسلیگای آلمان و بازی در لیگ جزیره، وجهه بسیار خوبی در سطح بین‌المللی دارد و حضورش در ترکیب اهوازی‌ها برابر الهلال نیز وزن تیم فولاد را بالا برده بود، اما این مسائل برای آنچه از اشکان در لحظه تعویض دیدیم، دلیل قانع‌کننده‌ای نیست. بخصوص که نباید از یاد ببریم  دژاگه از سطح دوم فوتبال قطر راهی فولاد شد و این فرصت را هم پیدا کرد تا بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال آسیا به میدان برود و هفتاد دقیقه هم برابر حریف پرقدرت فولاد بازی کند.

1805466
اما بدون درنظر گرفتن این مورد هم بازیکن هرگز حق اعتراض به تعویض و استفاده از آن الفاظ (آنچه دژاگه انجام داد) را ندارد، حتی اگر این جابجایی به مذاقش خوش نیاید و آن را نادرست بداند. 
طبعا انتظار از او چیزی جز این نیست که در ادامه بازی‌های لیگ جایگاه خود به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم فولاد را حفظ کند و به بازیکنان و کادرفنی در مسیر ده هفته باقی‌مانده و جام حذفی کمک کند و این مهم حاصل نمی‌شود، مگر با ملاحظه و درک حرفه‌ای نظیر آنچه تا کنون از دژاگه دیده بودیم.

دیدگاه‌ها