کد خبر : 1872494 | 07 اسفند 1401 ساعت 00:06 | 38.7K بازدید | 14 دیدگاه

کفش طلا احتمالا به ادمیلسون برسد؛

آقای گل لیگ قهرمانان شناسایی شد!

ستاره برزیلی الدحیل به احتمال فراوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

آقای گل لیگ قهرمانان شناسایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، ادمیلسون جونیور با وجود اینکه در دو دیدار اخیرشان در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر و الشباب عربستان یک بار به‌عنوان بازیکن تعویضی و در یک مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت به زمین رفته بود، نتوانست گلزنی کند و علی‌رغم نمایش درخشان گل‌های او پذیرفته نشد، ولی با این وجود او بهترین گلزن این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

ستاره برزیلی الدحیل که در حضور تعویضی برابر الریان دو گل مردود به ثمر رساند و پاس گل تیمش را هم داد، در دیدار برابر الشباب عربستان نیز توانست نمایش درخشانی داشته باشد؛ هرچند در گلزنی بدشانس بود و آمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا از عدد ۸ بیشتر نشد.

اما ادمیلسون جونیور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوق‌العاده‌تر از دور حذفی کار کرد و توانست مقابل پاختاکور ازبکستان هت‌تریک کند و دو دبل هم در دیدار با التعاون عربستان و سپاهان ایران داشته باشد.

1805861

هشت گل زده ادمیلسون جونیور در دور گروهی لیگ قهرمانان کاری کرده تا او در حال حاضر با تفاضل دو گل بهتر نسبت به زِکا، هموطن خود در تیم دئگو کره جنوبی که دیگر در این مسابقات حضور ندارد، صدرنشین باشد و با توجه به اختلاف زیادی که با بازیکنان پایین‌تر از خود می‌بیند، احتمالا آقای گل فصل ۲۳-۲۰۲۲ آسیا شود.

نزدیک‌ترین تعقیب کننده جونیور در جدول گلزنان، ماتسو، مهاجم اوراواردز ژاپن است که پنج گل زده و بعید به نظر می‌رسد بتواند در مسابقه فینال لیگ قهرمانان هت‌تریک کند و به ستاره برزیلی الدحیل نزدیک شود. ضمن اینکه میشل اولونگا، هم‌تیمی ادمیلسون نیز با ۴ گل زده در این رتبه‌بندی قرار دارد و می‌تواند امشب (یکشنبه) برابر الهلال این آمار را بهتر کند.

دیدگاه‌ها