کد خبر : 1872544 | 07 اسفند 1401 ساعت 10:05 | 2.9K بازدید | 10 دیدگاه

جلوی الهلال فقط یک لحظه غفلت کردیم

بوحمدان: وضعیت فولاد مثل الان لیورپول است

بوحمدان اعتقاد دارد اتفاقاتی در اردوگاه فولاد رخ داد روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.

بوحمدان: وضعیت فولاد مثل الان لیورپول است

به گزارش “ورزش سه”، هافبک باتجربه فولادی‌ها عدم تمرکز لازم به خاطر حواشی اردوی فولاد را مهمترین دلیل شکست این تیم برابر الهلال می‌داند و می‌گوید که شوک حاصل از حواشی به وجود آمده در اردو بیش از هر عامل دیگری، در روحیه و عملکرد تیم تاثیر گذاشت.

حمید بوحمدان در خصوص بازی با الفیصلی به خبرنگار ما گفت: این بازی را خیلی خوب شروع کردیم، می‌دانستیم بازی سختی است و در این مرحله فرصت هیچ گونه اشتباهی را نداریم. در چند هفته آخر لیگ، نتایج خوبی کسب نکردیم و تمام تمرکزمان‌ برای دیدار با الفصیلی بود تا با پیروزی بتوانیم به مراحل بعدی راه پیدا کنیم. خدا را شکر در فاز دفاعی و کارهای هجومی تمرکز داشتیم و توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم.

او در مورد شکست مقابل الهلال ادامه داد: اتفاقاتی در اردو رخ داد که ناخواسته روی روحیه بچه‌ها تاثیر منفی گذاشت، ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادیم اما الهلال بازیکنان باکیفیت و تعیین کننده‌ای در اختیار دارد. لحظه‌ای غفلت کردیم و متاسفانه گل خوردیم.

این هافبک باتجربه در رابطه با فشار روحی فولادی‌ها به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: واقعیت این است که همیشه فشار وجود دارد، این دوره از مسابقات برای ما حکم بازی فینال را داشت. بچه‌ها می‌دانستند این بازی‌ها خیلی سنگین است اما در مجموع به نظرم شوک حاصل از حواشی به وجود آمده در اردو بیش از هر عامل دیگری در روحیه و عملکرد تیم تاثیر گذاشت. ما سعی کردیم به بهترین شکل روحیه خود را بازسازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. در مقابل الهلال هم تمام بچه‌ها تلاش کردند اما متاسفانه در ۳-۲ صحنه آخر تمرکز خود را از دست دادیم و در نهایت بازنده شدیم.

وی درباره استعفای نکونام و سپرده شدن سکان هدایت فولاد به حمید رجبی اظهار داشت: در این مورد نمی‌توانم حرف بزنم، این تصمیمی بود که آقای نکونام گرفتند، اما انشالله اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

بوحمدان در خصوص وضعیت فولاد در لیگ برتر و از دست رفتن شانس مدعی بودن این تیم افزود: این اتفاق برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم رخ می‌دهد. لیورپول و چند تیم  بزرگ اروپایی دیگر هم در لیگ‌های خودشان وضعیتی مشابه با شرایط فعلی فولاد دارند. متاسفانه گاهی اوقات بدشانسی‌هایی مثل مصدومیت مهره‌های کلیدی و ناهماهنگی بازیکنان گریبان تیم را می‌گیرد. ما تغییرات زیادی داشتیم و هماهنگی بازیکنان با هم نیاز به زمان دارد. بازیکنان جدید اگر هماهنگ شوند این تیم نتیجه می‌گیرد و در غیر این صورت نتیجه عکس می‌دهد. ما بازیکنان خوبی داشتیم که در همان ابتدای فصل دچار مصدومیت شدند و این اتفاق به روند تیم لطمه وارد کرد اما مطمئن باشید در ادامه لیگ و جام حذفی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

بوحمدان در مورد بازی این هفته تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اضافه کرد: ملوان تیم بسیار خوبی است و من فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم. ما بعد از بازی‌های آسیایی زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم اما تلاش می‌کنیم که این بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها