کد خبر : 1872591 | 07 اسفند 1401 ساعت 13:30 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

حمیداوی: با شمس‌آذر به دنبال اهداف بزرگ هستیم

فرهاد حمیداوی امیدوار است مسیر صعود در ادامه برای تیم قزوینی هموار تر باشد.

حمیداوی: با شمس‌آذر به دنبال اهداف بزرگ هستیم

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر در هفته‌های پایانی لیگ یک روزهای خوبی را سپری می‌کند. فرهاد حمیداوی مدیرعامل اسبق پدیده مشهد که به تازگی به جمع این تیم اضافه شده است در خصوص وضعیت شمس آذر به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا، تلاش تمام بچه‌ها، کادرفنی و تیم مدیریتی در حال سپری کردن روزهای بسیار خوبی هستیم.

او در مورد برد پرگل شمس آذر در مقایل فجر سپاسی دیگر مدعی صعود به لیگ برتر ادامه داد: در طول هفته تمرینات سعید دقیقی و کادرفنی‌اش کاملا با برنامه و مناسب این بازی بود. تیم ما نسبت به فجر شناخت کاملی داشت و خدا را شکر این دیدار را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.

مدیر فنی شمس آذر نظرش را در مورد اختلاف امتیازی که این تیم با دیگر مدعیان دارد اینگونه بیان کرد: معتقدم تا هفته‌ پایانی فصل باید منتظر باشیم، صعود ما هنوز مسجل نشده است. انشالله با تلاش و استمرار در آن، صعود خواهیم کرد.

1798290

حمیداوی که با پدیده مشهد تجربه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارد در مورد دومین موفقیت مدیریتی خود اظهار داشت: شب قبل از بازی با اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل جلسه داشتیم و برای فصل آینده برنامه ریزی کردیم، کار سختی در پیش داریم. همانطور که در این فصل کادرفنی، مدیرعامل و مالکان کار سختی را با موفقیت در حال انجام هستند. فکر می‌کنم با برنامه ریزی در سال بعد و سال‌های آتی، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. اگر ما بتوانیم فصل بعد هم نتایج خوبی کسب کنیم، عملا کار این فصل ما بیشتر به چشم می‌آید.

دیدگاه‌ها