کد خبر : 1872603 | 07 اسفند 1401 ساعت 14:26 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

نکونام به گردن ما حق دارد، از اعتماد دوباره‌اش متشکرم

مریدی: نبردن الهلال بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌ام است

هافبک فولاد می‌گوید در دیدار با الهلال اگر شانس یاری‌شان می‌کرد، قطعا برنده از میدان بیرون می‌آمدند.

مریدی: نبردن الهلال بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌ام است

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی که در نقل و انتقالات زمستانی و با نظر جواد نکونام از صنعت نفت به فولاد پیوست، در بازی های اخیر این تیم یکی از بازیکنان مهم و تأثیرگذار بوده که دست بر قضا، عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته است. او در مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشت، از حسرت هایش بابت شکست برابر الهلال سخن گفت.

هافبک تیم فولاد در خصوص دو دیدار فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: حضور در چنین تورنمنت و چنین مرحله‌ای، هدف تمامی تیم‌ها در یک قاره است. در بازی با الفیصلی بدون نقص بازی کردیم و خداراشکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم. در دیدار با الهلال هم با تمام توان به زمین رفتیم و فکر می‌کنم تفاوت ما و الهلال تنها شانس بود.

او با اشاره به فرصت‌های خوبی که فولاد از دست داد، گفت: اگر ضربه سر امین حزباوی به جای تیرک، وارد دروازه می‌شد و یا موقعیت‌های دیگرمان گل می‌شد، آن‌ها نمی‌توانستند به ما گل بزنند و بازی را برده بودیم و تاریخ‌ساز می‌شدیم. این دیدار حسرت بزرگ فوتبالی همه ما خواهد بود و تنها خوشحالی ما این است که یک‌نمایش آبرومند را توانستیم در برابر پرستاره‌ترین تیم آسیا داشته باشیم و مردم از عملکرد ما راضی هستند.

مریدی در خصوص بحث روی نیمکت با حمید رجبی گفت: در تیم فولاد احترام به بزرگ‌تر حرف اول را می‌زند و فرقی ندارد چه کسی کنار خط است. در آن صحنه من گفتم که توپ را سانتر کنند که آقای رجبی به من گفت روی نیمکت آرامش داشته باشیم و استرسی به زمین منتقل نکنیم. بحث خاصی نبود و بی دلیل آن را بزرگ کردند.

وی در خصوص جدایی نکونام از فولاد افزود: آقای نکونام در چهارسالی که اینجا بودند دو قهرمانی و دو سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه کسب کردند. ایشان برای فولاد زحمت بسیاری کشید و به گردن همه ما بازیکنان حق دارد. بالاخره این جدایی تصمیم ایشان بود و از اعتماد دوباره‌اش برای بازگشتم به فولاد سپاسگزارم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مریدی در پایان در خصوص دیدار با ملوان گفت: بازی با الهلال و لیگ قهرمانان آسیا تمام شد، درست است که برای همه ما این روزها سخت گذشته اما باید به فکر بازی‌های لیگ برتر باشیم و دیدار سختی برابر ملوان داریم و ان‌شالله با حضور هواداران بتوانیم یک برد شیرین را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها