کد خبر : 1872673 | 07 اسفند 1401 ساعت 22:06 | 18.2K بازدید | 7 دیدگاه

اتفاق تلخ برای ستاره الهلال؛

مارگا هت‌تریک نکرد و به سرش کوبید (عکس)

مهاجم الهلال پس از زدن دو گل و یک پاس گل مقابل الدحیل بخاطر مصدومیت تعویض شد.

مارگا هت‌تریک نکرد و به سرش کوبید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موسی مارگا یکی از بهترین‌های الهلال در شب پیروزی تاریخی ۷ بر صفر مقابل الدحیل بود؛ بازیکنی که در نیمه اول دو گل زد، یک پاس گل داد و یک گل مردود به ثمر رساند ولی مصدومیت اجازه نداد تا پایان مسابقه در زمین بماند و به دلیل یک درد شدید از ناحیه کشاله ران بیرون رفت.

مهاجم اهل مالی الهلال یک نیمه استثنایی برابر الدحیل داشت و توانست با زدن دو گل در فاصله ۱۳ دقیقه، تماشاگران قطری را از ورزشگاه به خانه‌هایشان برگرداند و صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان را قطعی کند و البته بدشانس بود که هت‌تریک او در این دیدار به ثبت نرسید.
1806159
موسی مارگا با یک نفوذ عالی و پاس پشت پای دیدنی، یک پاس گل هم به سالم الدوسری داد و در لحظات پایانی نیمه نخست نیز یک گل دیگر با شوت والی به ثمر رساند که به‌خاطر چند میلی‌متر بودن کتف او در آفساید، گل‌اش مردود شد و به‌خاطر دخالت VAR نتوانست هت‌تریک کند.

مارگا که پس از گلزنی مقابل فولاد ایران در مرحله قبل، امشب هم برابر الدحیل یک نیمه درخشان داشت، در دقیقه ۵۹ و پیش از اینکه هفتمین گل را به ثمر رسانند، در محوطه جریمه تیم قطری با مصدومیت حین دویدن مواجه شد و به اجبار از زمین بیرون رفت.

1806160
این مهاجم پس از اینکه قصد داشت با سرعت به قلب دفاع الدحیل بزند و در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، با کشیدگی شدید کشاله ران مواجه شد و از شدت درد به سر خود زد و به همین علت در دقیقه ۵۹ از زمین بیرون رفت و روی نیمکت نشست تا این شب تاریخی به یک اتفاق تلخ و مصدومیت جدی برای او تمام شود.

دیدگاه‌ها