کد خبر : 1872690 | 08 اسفند 1401 ساعت 04:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره همیشگی الهلال در بازی‌های بزرگ

موسی مارگا، مهاجم الهلال، در ادامه درخشش آشکار خود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل زد و یک پاس گل ثبت کرد.

ستاره همیشگی الهلال در بازی‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، مارگا در نیمه نهایی یک بازی فوق‌العاده‌ای مقابل الدحیل انجام داد و دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند. او همچنین برای الهلال تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی زد. بازیکن سابق پورتو همچنین مقابل تیم شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی گل زده است.

مارگا فصل پیش در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تهران یک پاس گل به ثبت رساند و در نیمه نهایی یک گل به النصر زد. او که یکی از ستاره‌های الهلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بود در فینال مقابل پوهانگ استیلرز کره جنوبی نیز گل زد.

درخشش مارگا تنها به مسابقات قهرمانی آسیا معطوف نشد، بلکه این بازیکن حرفه‌ای الهلال در جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید اسپانیا موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز مقابل الجزیره امارات داد.

این مهاجم اهل مالی در 62 بازی با الهلال در تمامی تورنمنت‌های محلی و قاره‌ای موفق شده در مجموع 24 گل به ثمر برساند و 7  پاس گل دهد تا به سرعت خود را ثابت کند.

او که یکی از مهم‌ترین بازیکنان الهلال است، زیر نظر رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی بسیار خوب کار کرده است. این ستاره مقابل الدحیل حین حمله به سمت دروازه مصدوم شد، اما الهلالی‌ها روی او برای تکرار قهرمانی حساب می‌کنند.

دیدگاه‌ها