کد خبر : 1872747 | 08 اسفند 1401 ساعت 10:15 | 36.2K بازدید | 3 دیدگاه

یورش رییس المپیاکوس به سمت داور

دولت هم بداند این قهرمانی فاسد است

دربی معروف فوتبال یونان با جنجال داوری بزرگی همراه شد.

دولت هم بداند این قهرمانی فاسد است

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان دربی یونان بین المپیاکوس و پاناتینایکوس با نتیجه تساوی انتقادات زیادی از رفتار تماشاگران المپیاکوس وجود دارد زیرا در اثر اعتراضات و رفتار آنها داور پرتغالی مجبور شد با همراهی پلیس زمین بازی را ترک کند.

از نظر فوتبالی، بازی ناامیدکننده بود. تساوی بدون گل که باعث شد پاناتینایکوس با اختلاف پنج امتیازی نسبت به المپیاکوس رده سومی در صدر جدول باشد.

با این حال، مانند همه دربی‌های داغ، به خصوص در یونان، عملکرد داور همیشه سوال برانگیز است. پس از مردود شدن گل دقیقه ۸۹ وروسای توسط وی‌ای‌آر، المپیاکوس آشکارا از کار ژائو پینیرو ، داور پرتغالی شاکی شد.

اوضاع به حدی بحرانی شد که پینیرو مجبور شد در پایان مسابقه توسط پلیس به بیرون اسکورت شود. حتی رئیس المپیاکوس، اوانجلوس ماریناکیس، وارد زمین شد و به همراه نایب رئیس باشگاه، کوستاس کاراپاپاس، به سمت داوران پرتغالی یورش برد.

1806312

فشار المپیاکوس روی عملکرد داور دربی یونان به همین جا ختم نشد و آنها با انتشار بیانیه‌ای، به تندی عملکرد او را زیر سوال بردند و جالب‌تر اینکه از عملکرد هواداران خود در اعتراض به داور حمایت کردند: "ما از هواداران المپیاکوس به دلیل واکنش آنها به یک سرقت امتیاز دیگر در بازی تیم مان تشکر می کنیم. داوران چه در زمین و چه با وی‌ای‌آر مراحل بازی را کنترل می کنند و به نفع حریفان ما هستند! آفسایدهای اشتباه، خطاهایی که وجود نداشتند، کارت ها... دفعه بعد چیز دیگری پیدا می‌کنند! حالا همه یونان می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. ما با لبخندی تلخ با هم ادامه می‌دهیم و همه چیز را تا آخرین بازی می‌دهیم: بازیکنان ما، هواداران ما! ما المپیاکوس هستیم و برنده به دنیا آمده ایم. این قهرمانی یکی از فاسدترین قهرمانی‌های تاریخ است و این موضوع را همه می‌دانند به جز دولت یونان. ما فکر می‌کنیم این داورانی که از خارج می‌آیند به خانه می‌روند و برایشان مهم نیست در مسابقه چه اتفاقی افتاده است. اینجا نیستند و نمی‌دانند این دربی چه معنایی دارد."

دیدگاه‌ها