کد خبر : 1872809 | 08 اسفند 1401 ساعت 13:31 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن - مس کرمان ، برای حسین‌خانی ویژه است

مس کرمان این فرصت را دارد تا در بازی امروز مقابل ذوب آهن کاملا از منطقه‌ سقوط فاصله گرفته و نگرانی را متوجه دیگر تیم‌ها کند.

ذوب آهن - مس کرمان ، برای حسین‌خانی ویژه است

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان که بعد از سال‌ها در نهایت با رهبری فرزاد حسین خانی موفق به صعود به لیگ برتر شده‌اند، امروز در شرایطی برابر ذوب آهن قرار خواهند گرفت که به واسطه نمایش دو هفته اخیر خود از انگیزه زیادی برای موفقیت در فولادشهر نیز برخوردار هستند.

آنها ابتدا توانستند گل گهر مدعی را در سیرجان متوقف کرده و یک امتیاز طلایی از این تیم کسب کنند. در هفته گذشته نیز نارنجی‌پوشان با یک نمایش برتر توانستند نساجی را در کرمان شکست دهند و با چهار امتیازی که طی این دو هفته به دست آورده‌اند اختلاف خود را با دو تیم مدعی سقوط به 6 امتیاز رسانده‌اند.

اما جدال امروز آنها مقابل ذوب آهن از اهمیت زیادی برای این تیم و خصوصا فرزاد حسین خانی برخوردار خواهد بود. آنها در صورت کسب پیروزی در این بازی بعد از مدت‌ها به طور کامل از منطقه سقوط فاصله خواهند گرفت و جای ذوبی‌ها را نیز در جدول از آن خود خواهند کرد تا یک پیشرفت بزرگ برای نارنجی‌پوشان محسوب شود و حاشیه امنیت لازم را طی هفته‌های باقیمانده نصیب این تیم کند.

1806413

فرزاد حسین خانی که طبق وعده‌ای که در ابتدای فصل داده بود به دنبال حفظ سهمیه مس کرمان در لیگ برتر است، یک اتفاق ویژه را طی دو هفته اخیر به جا گذاشته و اکنون به دنبال تداوم آن است. او طی دو هفته گذشته موفق شده برابر دو گزینه انتخاب شده توسط فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی (امیر قلعه نویی و حمید مطهری)  به یک برد و یک تساوی ارزشمند دست یابد و اکنون مقابل سومین گزینه نیمکت تیم ملی (مهدی تارتار) به دنبال تداوم این روند خواهد بود و باید دید قادر خواهد بود از انگیزه و روحیه تیمش برای کسب پیروزی و یک نتیجه موفق سود ببرد یا خیر.

مس کرمان اکنون با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و در تعقیب ذوب آهن 20 امتیازی است و تقابل امروز می‌تواند شرایط دو تیم را در ادامه فصل کاملا متفاوت کند و فرزاد حسین خانی نیز به واسطه دو موفقیت تیمش در دو بازی اخیر اکنون به کسب نتیجه در این بازی کاملا امیدوار نشان داده است.

دیدگاه‌ها