کد خبر : 1872817 | 08 اسفند 1401 ساعت 14:06 | 54.5K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری درون تیمی و ناک اوت شدن مربی گلرها

عجیب‌ترین صحنه فوتبال ایران!

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.

عجیب‌ترین صحنه فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش‌سه"، در این صحنه قاسم جنگجو به یکباره کنار در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان بیهوش روی زمین می‌افتد و در حالی که دو سه نفر در حال دور شدن از صحنه درگیری هستند، مربی گلرهای مس شهربابک بدون اینکه حرکتی داشته باشد، روی زمین دراز کشیده و شاهدین با نگرانی درخواست سریع پزشک می‌کنند.
پیش از این در بین دو نیمه درگیری شدیدی میان برخی اعضای دو تیم روی سکوهای ورزشگاه اکباتان رخ داده بود و در ابتدا این گمانه‌زنی وجود داشت که یکی از اعضای تیم فوتبال سایپا باعث این برخورد و بیهوشی قاسم جنگجو مربی‌ گلرهای مس شهربابک شده است.

1806419
1806420

دو روز پس از این مسابقه اما اطلاعاتی به دست خبرنگار "ورزش‌سه" رسیده که ابعاد این ماجرا  را روشن می‌سازد.
طبق اطلاعات موثق، قاسم جنگجو مربی گلرهای شهربابک بر اثر درگیری با اعضای تیم خودی که مسعود شعبان‌زاده سرپرست مس شهربابک و سجاد هاشمی عضو کادر فنی تیم فوتبال باشگاه مس بوده‌اند، آنطور نقش بر زمین می‌شود و پس از چند دقیقه در حالی که هوشیاری کاملی ندارد، با کمک هم‌تیمی‌هایش از زمین بلند می‌شود و به رختکن برده می‌شود.

ویدئو: 273521

البته جنگجو در روز پرتلاطم شهربابکی‌ها در اکباتان که به درگیری شدید در رختکن هم منتهی شد، تصمیم می‌گیرد که در هنگام ترک ورزشگاه و سوار شدن به استادیوم این درگیری و دلیل بیهوشی‌ یکباره‌اش را سُر خوردن عنوان کند، اما حالا مشخص شده که سجاد هاشمی و مسعود شعبان‌زاده از اعضای تیم خودی دلیل این موضوع بوده‌اند.

ویدئو: 273535

گفته می‌شود قاسم جنگو پس از رسیدن به شهربابک به دادسرای شهربابک رفته و بابت این درگیری از دو عضو تیم خودی شکایت کرده است.

1806421
هنوز به طور دقیق علت این درگیری درون تیمی مسی‌ها مشخص نیست اما گفته می‌شود اختلافات درونی برای کنار زدن وحید رضایی از مربیگری تیم دلیل اصلی این حواشی و زد و خورد بوده است.

دیدگاه‌ها