کد خبر : 1872827 | 08 اسفند 1401 ساعت 14:54 | 22.8K بازدید | 107 دیدگاه

افتخار میکنم سرمربی این بازیکنان هستم

خمس: تراکتور پرتماشاگرترین تیم ایران است

سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش بدون اعتماد به نفس کاذب پای به زمین خواهد گذاشت.

خمس: تراکتور پرتماشاگرترین تیم ایران است

به گزارش ورزش سه، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت حضور یافت و در مورد این بازی گفت: ما پس از استراحت چند روزه، حدود ۹ روز تمرینات سخت و پرفشاری پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت کامل دارم، آنان خیلی تلاش می‌کنند و باعث افتخار است که مربی این بازیکنان هستم و در تراکتور کار می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان تراکتور به خوبی تمرین کرده و می‌خواهند خودشان را با شرایط کادرفنی وفق دهند. قطعاً روز به روز بهتر می‌شویم.

او راجع به شناخت از صنعت نفت توضیح داد: فیلم بازی‌های صنعت نفت را بارها تماشا کرده‌ایم. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و به خاطر جایگاهش در جدول تعجب می‌کنم. نفت تیمی است که توپ را به خوبی به گردش در می‌آورد؛ البته کمی راحت گل می‌خورند و در دفاع مشکل دارند.

خمس درباره دشواری بازی با صنعت نفت گفت: ما نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم‌. حریف ما را برای دویدن بیشتر مجاب خواهد کرد و باید تلاش کرده و بازی را ببریم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: صفا هادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

خمس در پایان عنوان کرد: تراکتور از سوی سایت ترانسفر مارکت به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران انتخاب شده که نشان می‌دهد از نظر فنی و تعداد طرفداران جزو بهترین‌ها هستیم. حمایت هواداران برای ما دلگرمی بوده و انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند.

دیدگاه‌ها