کد خبر : 1872862 | 08 اسفند 1401 ساعت 18:02 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقع داریم آنها انرژی کامل خود را بگذارند؛

آرتا منهاجی: بازیکنان مس باید در اختیار کادرفنی باشند

مربی تیم مس کرمان می‌گوید هیچ ارتباطی بین اعتراض امروز آنها و اتفاقات بازی استقلال وجود ندارد.

آرتا منهاجی: بازیکنان مس باید در اختیار کادرفنی باشند

به گزارش "ورزش سه"، آرتا منهاجی، مربی تیم مس کرمان، در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: در ابتدا به تیم محترم ذوب آهن و کادرفنی و بازیکنانشان تبریک می‌گویم. آنها سه امتیاز را کسب کردند و مبارکشان باشد. فکر می‌کنم بازی در نیمه اول و دوم، دو نیمه کاملا متفاوت بود. در نیمه اول انتظارمان این بود که شجاع‌تر باشیم. باید در لحظات مالکیت توپ بهتر عمل می‌کردیم اما با صحبت‌های بین نیمه، نیمه دوم کاملا متفاوت پیش رفتیم.

وی افزود: گل آنها به نظر من اتفاقی بود و گل بدی بود و به لحاظ روانی روی ما اثر گذاشت. نیمه دوم تغییراتی داشتیم و فکر می‌کنم این تغییرات مؤثر بود. نیمه دوم به غیر از یک موقعیت آقای سلیمانی، تیم ما بهتر بود. نکته‌ای که درون تیم ماست و باید به آن اشاره شود این است که از برخی بازیکنان انتظار داریم تمام انرژی را در زمین بگذارند. مدیریت باید بیشتر به ما کمک کند و در این ارتباط مستقیم، تمرکز یک تعدادی از بازیکنان بیشتر شود. بازیکنان باید تحت هدایت کادرفنی قرار بگیرند و در این زمینه امیدواریم باشگاه به کمک ما بیاید.

او درباره عملکرد بازیکنان خارجی گفت: مسئله‌ای که داریم این است که داستان‌های قبلی برقرار است. ما انتظار داشتیم دو بازیکن خارجی دیگر به اردوی ما بیایند اما نیامدند. لیگ در حال پایان است و هنوز نیامده‌اند. در مورد دو نفری که هستند، ما توقع داریم مدیریت طوری با این بازیکنان به لحاظ کاری، رفتار کند که آنها کاملا در اختیار باشد. من نمی‌دانم منشأ این مسائل از کجا باید حل شود. انتظار بزرگی هم نیست، اما این هم خوب نیست که ما به عنوان کادرفنی دائم با این بازیکنان چنین چالش‌هایی را داشته باشیم.

منهاجی راجع به تیم داوری عنوان کرد: آنها بسیار خوب بودند و خیلی هماهنگ کار کردند و خوشحالم که آنها وقت‌های اضافه را به خوبی لحاظ کردند. من به مصاحبه آقای تارتار اشاره دارم که گفتند وقت اضافه را درست بگیرند، ما باتوجه به این انتظار متفاوتی داشتیم که اینطور نباشد دو نفر این طرف بیفتند و یک نفر طرف دیگر. می‌دانم ممکن است گاهی بازیکنان چنین کاری را کنند، اما من حرف آقای تارتار را قبل بازی پسندیدم و باید ما به عنوان مربی این را رعایت کنیم.

او همچنین گفت: درون تیم ما تلاش بچه‌ها باید یکپارچه‌تر باشد. این باید از بالا به پایین باشد و طوری شود که تمام انرژی مس در یک راستا باشد. نمی‌شود که برآیند ما هر کدام به یک طرفی باشد. تلاش همه ما باید هم‌راستا باشد. امیدوارم مدیریت به این موضوع ورود کند تا ما با دغدغه کمتری وارد زمین شویم. ما 9 بازی دیگر داریم و باید به لحاظ روانی در شرایط بهتری باشیم و از پس بازی بر بیاییم تا به لحاظ حفظ تیم در جدول، کار را به سرانجام برسانیم. فکر می‌کنم حداقل یک امتیاز شایستگی ما از این بازی بود و نباید اینطوری گل می‌خوردیم. این نتایج 1-0 برای ما تاسف برانگیز است.

مربی مس کرمان در پاسخ به این سؤال که چرا کادرفنی مس کرمان که به اعتراض‌های ساپینتو اعتراض داشت، حالا به داور اعتراض می‌کرد، گفت: من ارتباط بین این بازی و بازی استقلال را نمی‌بینم. اینکه شما دوست دارید بکشید طرف دیگر یک بحث است. بازی استقلال تمام شده، هر دو باشگاه توضیحاتی دادند و بهتر است فایل این موضوع را ببندیم. از آقای ساپینتو ممنونیم و امیدواریم ایشان فضای ایران را بهتر درک کنند. به نظرم از آن ماجرا بگذریم.

وی افزود: فکر کنم در نهایت از دقیقه دو، کادرفنی تیم حریف شروع کردند به اعتراض به داور. فکر کنم تعداد اعتراضات حریف خیلی بیشتر از ما بود و در موارد خیلی ساده بود. از دید من کاملا برنامه‌ریزی‌شده در حال فشار به داوری بودند. به هر حال در مورد تیم حریف صحبتی ندارم. اما درباره بحث پیرامون آقای حسین‌خانی این بود که ایشان محروم بودند و روی سکو حضور داشتند؛ اما داور اصرار داشت ایشان به وی‌آی‌پی برود. من سؤال دارم چند مربی هستند که محروم باشند و نروند VIP؟ انصافا بگویید. کِی شده که داور بازی را متوقف کند و به مربی بگوید بروید وی‌آی‌پی. من نفرات زیادی در ذهن دارم که مربیان محروم روی سکو حضور داشتند نه وی‌آی‌پی. بین این مسائل و اتفاقات بازی استقلال من نه تشابهی می‌بینم و نه ربطی وجود دارد.

دیدگاه‌ها