کد خبر : 1872912 | 08 اسفند 1401 ساعت 22:34 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

رژه حسین‌خانی در جایگاه خبرنگاران فولادشهر!

سرمربی مس کرمان دقایق پایانی دیدار تیمش برابر ذوب‌ آهن را به صورت ایستاده در جایگاه خبرنگاران تماشا کرد.

رژه حسین‌خانی در جایگاه خبرنگاران فولادشهر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان در نخستین دیدار از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و برابر این تیم با یک گل شکست خورد.

مسی‌ها در شرایطی این بازی را باختند که فرزاد حسین خانی، سرمربی این تیم به دلیل محرومیت قادر به حضور در کنار زمین و هدایت شاگردانش از روی نیمکت نبود.

با این وجود و برخلاف نص قانون، سرمربی مس نیمه اول بازی را از روی سکوهای پشت نیمکت تیم میهمان تماشا کرد. همین موضوع موجب حساسیت داور و ناظر بازی در ابتدای نیمه دوم شد تا از حسین خانی بخواهند بازی را از جایگاه ویژه دنبال کند.

حسین خانی که بعد از چند دقیقه حاضر به ترک سکوها شد، سرانجام وارد جایگاه ویژه شد، اما ترجیح داد در جایگاه خبرنگاران بنشیند.

او که در کنار عمار پاکزاد، دستیار خود، بازی را از جایگاه خبرنگاران تماشا می‌کرد، با هر حرکت تیمش واکنش نشان می‌داد و به خصوص در زمان اوقات تلف شده به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد.

در نهایت پس از شکست مس، حسین خانی با آرامش از خبرنگاران حاضر در جایگاه خداحافظی کرد و به رختکن تیمش رفت تا به این ترتیب پرونده بازی ذوب آهن برای او و شاگردانش در جایگاه خبرنگاران بسته شود.

دیدگاه‌ها