کد خبر : 1872982 | 09 اسفند 1401 ساعت 10:55 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

رمز موفقیت قهرمان غرب آسیا: تلاش و فداکاری!

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، درباره راز موفقیت این تیم صحبت کرد.

رمز موفقیت قهرمان غرب آسیا: تلاش و فداکاری!

به گزارش "ورزش سه"، فهد بن نافل روز گذشته در اظهاراتی در شبکه SSC NEWS گفت: صعود به فینال لیگ قهرمانان گام مهمی است. ما از همه بازیکنان و عملکرد آن‌ها راضی هستیم و به صورت جمعی در داخل و خارج از زمین کار می‌کنیم و به همین دلیل با وجود سختی‌ها و فشار مسابقات، نتایج خوبی به دست آوردیم.

وی درباره راز موفقیت‌های پی‌ در‌ پی الهلال با وجود محرومیت از پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: ما یک گروه قوی داریم که با تمام وجود کار می‌کنند تا به عناوین دست پیدا کنیم و مأموریت ما هم این است که مانند آنچه در مقابل الدحیل قطر اتفاق افتاد، فضای مناسبی را برای برتری تیم فراهم کنیم.

فهد بن نافل با تأکید بر اینکه کسب عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و سپس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک ماه کار آسانی نیست، عنوان کرد که راز پشت آن "کار، تلاش و فداکاری" است.

او در پاسخ به این سوال که برای یک دوره دیگر هم نامزد ریاست الهلال خواهد شد یا خیر، گفت: برای پاسخ به این سوال زود است و آینده من با الهلال در پایان فصل مشخص می‌شود. در حال حاضر ما تمام توجه خود را به تمام مسابقات محلی و قاره‌ای معطوف کردیم. تیم پس از راهیابی به فینال یکی دو روز استراحت می‌کند و سپس به مسیرمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسابقات آینده شاهد حمایت آن‌ها از این تیم قهرمان باشیم.

دیدگاه‌ها