کد خبر : 1873007 | 09 اسفند 1401 ساعت 11:49 | 57K بازدید | 41 دیدگاه

ناراحتی امباپه: یادآوری خاطرات بد با دیبو (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از انتخاب دیبو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2022 چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید.

ناراحتی امباپه: یادآوری خاطرات بد با دیبو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز شب گذشته و به لطف قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر به عنوان بهترین دروازه‌بان سال فیفا انتخاب شد. 
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بود که باعث شد این بازیکن بارها و از هر فرصتی برای طعنه زدن به امباپه و تمسخر او استفاده کند و رفتارهایش تا حدی بالا گرفت که اعتراض بسیاری از فوتبال‌دوستان و مقامات فوتبال فرانسه را هم به همراه داشت. 
این ستاره فرانسوی شب گذشته یکی از گزینه‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا بود اما تنها با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لیونل مسی در جایگاه دوم قرار گرفت. 

1806811

با این حال، امباپه در این مراسم حاضر شده بود و وقتی مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد و روی صحنه رفت تا جایزه‌اش را دریافت کند، بسیاری از دوربین‌ها مشغول شکار حالت چهره امباپه بودند که بسیار ناراحت و در عین حال عصبانی به نظر می‌رسید.
تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که دیدن مارتینز باعث شد که خاطرات بد فینال جام جهانی قطر که حتی هت تریک امباپه هم نتوانست به فرانسه برای قهرمانی کمک کند و همچنین اتفاقات ناخوشایندی که پس از آن رخ داد در ذهن این بازیکن زنده شود. 
 

دیدگاه‌ها