کد خبر : 1873069 | 09 اسفند 1401 ساعت 16:14 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌اندازی خانه تیراندازی روستایی در کشور

قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آن‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی خانه تیراندازی روستایی در کشور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرتضی قربانی ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی قزوین با بیان اینکه تلاش داریم تا تیراندازی را به عنوان ورزشی مفرح حتی در سطح روستاها راه بیندازیم، اظهار کرد: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آن‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: تیراندازی رشته‌ای پرمدال است و در المپیک ۴۵ مدال تیراندازی وجود دارد که با سرمایه‌گذاری روی این رشته می‌توان این مدال‌ها را کسب کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه استعدادیابی و استفاده از پتانسیل نوجوانان و جوانان باید در دستور کار قرار بگیرد، تصریح کرد: قزوین مملو از استعدادهای تیراندازی است.

وی ادامه داد: قزوین قطب تیراندازی کشور است و باید تلاش کنیم تا استعدادهای این استان در رشته تیراندازی بیش از پیش شناسایی و رشد پیدا کنند.

قربانی تأکید کرد: قزوین در رشته‌های تفنگ و تپانچه درخشش خوبی در گذشته داشته و شاهد رشد استعدادهایی همچون ابراهیم برخورداری و درخشش آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

وی در پایان با اشاره به حضور فعال بانوان در این هیئت عنوان کرد: هرجا به بانوان اعتماد کردیم نتیجه مثبت گرفته‌ایم.

گفتنی است در پایان این مجمع، حسین زکی زاده یک بار دیگر با رأی اعضا به عنوان رئیس هیئت تیراندازی قزوین منصوب شد.

دیدگاه‌ها