کد خبر : 1873092 | 09 اسفند 1401 ساعت 17:46 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌گهر فقط یک گام تا حضور در لیگ برتر والیبال ایران

گل‌گهر سیرجان در آستانه صعود به لیگ برتر والیبال ایران قرار گرفته است

گل‌گهر فقط یک گام تا حضور در لیگ برتر والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران امروز (سه‌شنبه 9 اسفند) با دو دیدار در سالن والیبال فدراسیون پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار که از ساعت 15 آغاز شد، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و دخانیات که سابقه حضور در لیگ برتر مردان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در حالی به مصاف هم رفتند که در مرحله گروهی نیز یک برد مقابل یکدیگر داشتند، در مسابقه نخست گل‌گهر سه بر دو حریف را شکست داده بود و در دیدار برگشت دخانیات سه بر یک گل‌گهر را در خانه مغلوب خود کرده بود. تیم گل‌گهر سیرجان با هدایت محمدرضا دامغانی در این مسابقه که سومین رویارویی دو تیم در سال 1401 بود، سه بر یک به پیروزی رسید تا نخستین گام را برای صعود به دیدار نهایی برداشته باشد.

شاگردان سهراب‌ به‌نژاد در ست دوم این دیدار 25 بر 23 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 23 نتیجه را واگذار کردند تا 50 درصد امید این تیم برای صعود به دیدار نهایی از بین رفته باشد.

گل‌گهر سیرجان با 14 برد و 41 امتیاز و دخانیات با یازده برد و 31 امتیاز رقابت‌های مرحله مقدماتی خود را به پایان رساندند و حریفان خود را در مرحله نخست پلی‌آف شکست دادند تا در این دیدار برابر هم قرار گیرند.

دخانیات و گل‌گهر سیرجان روز پنج‌شنبه یازدهم اسفندماه از ساعت 18 در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان سال 1401 به مصاف هم می‌روند.
دخانیات در نخستین دوره لیگ برتر مردان والیبال ایران که در سال 1354 برگزار شد، عنوان قهرمانی به دست آورد و گل‌گهر سیرجان نیز در سال 1385 به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی سری A لیگ دسته یک مردان سال 1401 تیم‌های چادرملو اردکان و رازین پلیمر به مصاف هم می‌روند. تیم‌های فاتح مرحله نیمه‌نهایی سری A لیگ دسته یک مردان علاوه بر صعود به دیدار نهایی، سهمیه لیگ برتر مردان سال 1402 را به دست می‌آورند.

دیدگاه‌ها