کد خبر : 1873099 | 09 اسفند 1401 ساعت 18:22 | 77.1K بازدید | 48 دیدگاه

شماره 7 برای وینی

حرکتی که امباپه را از رئال دورتر می‌کند

رئال تصمیم دارد فصل بعد پیراهن شماره 7 را به وینیسیوس بدهد و این حرکت می‌تواند نشان‌دهنده عدم تمایل قطعی باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه باشد.

حرکتی که امباپه را از رئال دورتر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس از زمان بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال در تابستان 2021 کاملا متحول شده و حالا یک ستاره بزرگ جهانی است. هرچند وینی امسال در فهرست نهایی تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت، اما برای بسیاری او در میان 10 بازیکن برتر حال حاضر دنیا قرار دارد. ستاره‌ای که فصل قبل گل برتری رئال در فینال لیگ قهرمانان را به ثمر رساند، در فصل جاری توانسته 18 گل بزند و 10 پاس گل بدهد و هنوز بازی‌های زیادی نیز تا پایان باقی مانده است و این آمار قطعا بهتر نیز خواهد شد.

1806955

طبق ادعای مارکا، وینی از فصل بعد شماره 7 را به تن خواهد کرد. با جدایی تقریبا قطعی ادن هازارد، پیراهن شماره 7 در دسترس خواهد بود و ستاره برزیلی که 20 می‌پوشد، وارث پیراهن رونالدو، رائول و دیگر شماره هفت‌های بزرگ تاریخ رئال می‌شود. رئال، وینی را رهبر اصلی پروژه خود برای سال‌های بعد می‌داند و رسیدن شماره 7 به وینی را می‌توان به معنای عدم تمایل قطعی مدیران باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه دانست. 

1806934

امباپه در پی‌اس‌جی هفت می‌پوشد و در پایان فصل گذشته با رد پیشنهاد رئال در پاریس ماندنی شد. شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی او در تابستان 2024 به گوش می‌رسد ولی بعید به نظر می‌رسد رئال بار دیگر برای به خدمت گرفتن او اقدام کند. برای رئال، شماره 7 آینده کسی جز وینیسیوس نیست.

دیدگاه‌ها