کد خبر : 1873198 | 10 اسفند 1401 ساعت 09:19 | 44.8K بازدید | 19 دیدگاه

پوتیاس: جرات نکردم از مسی بخواهم به بارسا بر‎‌گردد

الکسیا پوتیاس، ستاره تیم زنان بارسلونا، می‌گوید با لیونل مسی دیدار داشته اما چیزی درباره بازگشت احتمالی‌اش به این باشگاه نپرسیده است.

پوتیاس: جرات نکردم از مسی بخواهم به بارسا بر‎‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پوتیاس برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد و جایزه‌اش را در مراسمی که دوشنبه شب در پاریس برگزار شد دریافت کرد. 
او که پیش از این هم موفق شده بود جایزه توپ طلا را از آن خود کند، این بار در کنار مسی که جایزه بهترین فوتبالیست مرد فیفا در سال 2022 را از آن خود کرده بود قرار گرفت. 
پوتیاس پس از این مراسم در گفتگو با رادیو کاتالونیا در پاسخ به این سوال که آیا از مسی خواسته به بارسا برگردد یا خیر اظهار داشت:« من جرات نکردم چنین کاری را انجام دهم. هنوز تا این حد جسور نیستم که چنین درخواستی داشته باشم. ما با هم صحبت کردیم اما فقط به یکدیگر تبریک گفتیم و او از من درباره مصدومیتم پرسید. من هم به او به خاطر قهرمانی در جام جهانی قطر تبریک گفتم.»

1807128

این بازیکن درباره زمان بازگشتش به میادین گفت: «زمانی که برگردم خودتان متوجه خواهید شد. ما برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برنامه داریم و بسیار خوش‌بین هستیم. هرچند باید بگویم که این زانویم است که زمان بازگشتم به میادین را مشخص می‌کند.»
او درباره شرایط تیم ملی اسپانیا نیز اضافه کرد: «امیدوارم که در فاصله‌ای که تا برگزاری جام جهانی وجود دارد تمامی مشکلات حل شود و این درگیری‌ها تمام شود.» 

دیدگاه‌ها