کد خبر : 1873250 | 10 اسفند 1401 ساعت 13:53 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم تیم ببرد حتی اگر من گل خوردم؛

فرعباسی: کلین‌شیت‌ها را نمی‌شمارم و مهم نیست!

دروازه‌بان ذوب‌ آهن می‌گوید این تیم به دنبال صعود به رتبه‌های بالای جدول خواهد بود.

فرعباسی: کلین‌شیت‌ها را نمی‌شمارم و مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی دروازه‌بان شماره یک تیم ذوب‌آهن که این هفته مقابل مس کرمان دروازه تیمش را بسته نگه داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد این دیدار می‌گوید: بازی سختی بود و به هر حال نیاز داشتیم که پیروز شویم. این بازی برای ما شش امتیازی بود و هرطور که شده باید حریف را شکست می‌دادیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و به نظرم می‌توانستیم راحت‌تر به گل برسیم، اما به هر حال مهم بود که برنده شویم و توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد کلین‌شیت خود اظهار داشت: خدا را شکر که برنده شدیم و خوشحالم که کلین‌شیت من به پیروزی تیم منجر شد. من همیشه سعی کرده‌ام در خدمت تیم باشم و ترجیح می‌دهم گل بخورم و تیم ببرد تا اینکه کلین‌شیت کنم و یک امتیاز بگیریم. به هر حال رکورد انفرادی شاید مهم باشد، اما من زیاد توجهی به این مسائل ندارم و سعی می‌کنم هر بازی بهترین عملکرد خودم را نشان دهم.

او درباره بازی هفته گذشته مقابل سپاهان و عملکرد خودش گفت: من در این بازی انگیزه زیادی داشتم و خوشحالم عملکردم مورد توجه قرار گرفت. اما از طرفی بسیار ناراحتم که با وجود شایستگی نتوانستیم از حریف امتیاز بگیریم یا آن‌ها را شکست دهیم. تیم سپاهان هم تیم خوب و محترمی است و من برای آن‌ها احترام زیادی قائلم و برای بازی‌های آینده آرزوی موفقیت برایشان دارم.

فرعباسی در خصوص فشارهای چند هفته اخیر توضیح داد: ما واقعا روی دور بدشانسی بودیم. مقابل سپاهان و ملوان گل زدیم و پیش افتادیم اما پیروزی‌مان ناگهان از دست رفت. جلوی تراکتور هم عملکرد خوبی داشتیم اما به یک‌باره همه چیز از دست رفت. فکر می‌کنم مشکل تیم ما فنی نبود و بدشانسی می‌آوردیم و خدا را شکر که بالاخره بدشانسی دست از سر ما برداشت.

1753211

گلر ذوب‌آهن با اشاره به کادر فنی این تیم عنوان کرد: آقای تارتار همیشه لطف زیادی به من دارد و خوشحالم که در تیم ایشان حضور دارم. امیدوارم بتوانم لطف و محبت ایشان را پاسخ دهم و جواب اعتماد او را بدهم. به نظرم آقای تارتار و دیگر مربیان برای تیم زحمت می‌کشند و فصل گذشته هم دیدید که تیم را در جایگاه بسیار خوبی قرار دادند. از هواداران ذوب آهن نیز درخواست دارم اسیر جوسازی نشوند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. من به عنوان کسی که در تمرینات حضور دارم، می‌توانم بگویم که کادر فنی چه زحمتی می‌کشند و چه دانش بالایی دارند و آن را در اختیار ما می‌گذارند. دوست دارم از آقای اینانلو هم تشکر کنم که زحمت زیادی برای من می‌کشد و از مربیان با دانش فوتبال ایران است و خیلی خوشحالم که با ایشان تمرین می‌کنم.

وی در خصوص پیشنهاد تیم ملی برای ارائه برنامه به سرمربی این تیم گفت: من از این بابت تعجب نکردم و طبیعی است که یک سرمربی بعد از 15 سال کار در لیگ برتر همچین پیشنهادی را دریافت کند. این به خاطر کیفیت کار ایشان است و خوشحالم که مورد توجه قرار گرفته است. برای ما هم باعث افتخار است که در تیمی کار کنیم که سرمربی‌اش چنین پیشنهادی می‌گیرد. من نمی‌توانم بگویم که ایشان چه تصمیمی باید می‌گرفت و خودشان هرچه صلاح دیدند را انتخاب کردند.

حبیب فرعباسی که شایعه جدایی او از ذوب آهن در نیم فصل وجود داشت، در این خصوص گفت: نیم فصل تمام شده و رفته و من تمرکزم روی ذوب آهن است. خوشحالم که در تیم حضور دارم و شاگرد آقای تارتار هستم و بسیار باعث افتخار من است که در تیمی بازی می‌کنم که متعلق به کارخانه‌ای است که کارگرانش جزو زحمت‌کش‌‌ترین‌ها هستند. این موضوع مسئولیت ما را بسیار بیشتر می‌کند. امیدوارم بتوانم پاسخ حمایت و تشویق آن‌ها را بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم. پیشنهاد هم برای هر بازیکنی وجود دارد و یک مسئله بین بازیکن و باشگاه است و هیچ چیز خاصی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم.

او درباره رتبه احتمالی ذوب آهن توضیح داد: به نظر من اگر بدشانسی نمی‌آوردیم الان بالای جدول بودیم اما همین حالا هم هیچ چیز تمام نشده است. ما پتانسیل خیلی خوبی در کادر فنی و بازیکنان داریم و مطمئنا تلاش خواهیم کرد در تمام مسابقات پیروز شویم تا جایگاهمان را بهتر کنیم. هواداران مطمئن باشند ما هم مثل آن‌ها دوست داریم در هر بازی برنده شویم.

دیدگاه‌ها