کد خبر : 1873338 | 10 اسفند 1401 ساعت 21:20 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

عبادی‌پور الگوی من است و دوست دارم شبیه او باشم

پوریا حسین‌خانزاده، ستاره جوان هراز آمل، به مقایسه شدنش با میلاد عبادی‌پور واکنش نشان داد.

عبادی‌پور الگوی من است و دوست دارم شبیه او باشم

به گزارش "ورزش سه"، دریافت‌کننده قدرتی تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی برابر پیکان تهران اظهار کرد: تیم لبنیات ترکیبی از بازیکنان کم‌تجربه و باسابقه است و این موضوع خیلی به تیم کمک می‌کند. میرزاجانپور بزرگ تیم ماست و ما را راهنمایی می‌کند و ترکیب جوانی و تجربه باعث این نتایج خوب می‌شود.

پوریا حسین‌خانزاده با بیان این‌که از ابتدای فصل تصمیم داشتیم در تمام مسابقات با تمام وجود بازی کنیم، عنوان کرد: بهروز عطایی تیم را جمع کرد و چند بازیکن باتجربه در تیم گذاشت تا هوای دیگر بازیکنان را داشته باشند. مسابقه دوم قطعا سخت‌تر از این مسابقه خواهد بود. پیکان با همه وجود می‌آید و ما هم کم نمی‌آوریم. برای قهرمانی آمدیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این موضوع که بسیاری او را با میلاد عبادی‌پور مقایسه می‌کنند، گفت: این بازیکن یکی از اسطوره‌های ملی والیبال ایران است. چند سال در رده ملی و باشگاهی در کشورهای خارجی بازی کرده و من دوست دارم شبیه ایشان باشم، تبدیل به بازیکن تیم ملی و لژیونر شوم. او یکی از الگوهای من است و بازیکن درجه یکی است.

مرحله برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز جمعه، 12 اسفند، با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

دیدگاه‌ها