کد خبر : 1873355 | 11 اسفند 1401 ساعت 02:30 | 45K بازدید | 12 دیدگاه

الهلال و رونالدو آتش لیگ عربستان را شعله‌ور می‌کنند

الهلال پس از انجام دو تورنمنت بین‌المللی به لیگ عربستان بازمی‌گردد تا به کورس قهرمانی برگردد و این در شرایطی است که درخشش رونالدو توجه جهانی را به این لیگ جلب کرده است.

الهلال و رونالدو آتش لیگ عربستان را شعله‌ور می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از انجام دو ماموریت خارجی و کسب موفقیت چشمگیر، برای ادامه فعالیت‌های خود در لیگ حرفه عربستان بازگشته است. الهلالی‌ها در جام باشگاه‌های جهان دوم شدند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و حالا با روحیه عالی به لیگ بازمی‌گردند.

الهلال در مرحله نوزدهم لیگ عربستان، فردا، پنجشنبه، در مکه میهمان الوحده خواهد بود. الهلال به دلیل پارگی عضله خلفی مهاجم اهل مالی خود، موسی مارگا، این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت و او 3 هفته برای بهبودی نیاز دارد.

رامون دیاز، مربی الهلال، به دنبال استفاده از لحظات فوق‌العاده‌ای است که تیمش در حال تجربه کردن آن است تا موقعیت خود را در جدول مسابقات تنظیم کند. الهلال در حال حاضر با 32 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و 3 بازی آنها به تعویق افتاده است.

در هفته‌های اخیر درخشش رونالدو با النصر توجه جهانی را به لیگ عربستان جلب کرده بود و حالا بازگشت الهلال که نمایش فوق‌العاده‌ای در جام باشگاه‌های جهان و لیگ قهرمانان آسیا داشت تنور این رقابت‌ها را داغ‌تر خواهد کرد.

رونالدو پس از اینکه تنها در 5 بازی، 8 گل به ثمر رساند و سپس به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه انتخاب شد، تلاش می‌کند این روند را برای قهرمانی تیمش ادامه دهد، اما الهلال پرستاره هم با عزمی جزم برای دفاع از عنوان قهرمانی قدم به لیگ گذاشته است.

دیدگاه‌ها